Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forsikring til en Passat VR6, 175hk?


themaceman

Anbefalte innlegg

Heihei, jeg er veldig close til ett innkjoep av en Passat VR6 naa, altsaa en 2.8l motor med 175hk, regner med aa betale rundt 35-40 for den som den er naa. Hvor mye vil jeg betale hvis forsikringen staar paa meg? Hva hvis den staar paa en mann i 40-aarene? Jeg vil jo gjerne ha bonus, taper jeg mye paa aa la faren min ha den i sitt navn? Har jo ikke akkurat flust med penger som der er naa, saa jeg haaper paa svar fra noen mer kyndige.

 

PS: Regner med en ca. pris for forsikringen her, jeg maa vel ta kontakt med et selskap for aa faa en ganske eksakt valuering?

 

Takk paa forhaand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bonus, årsmodell, utstyr, bruker under 25 vil bestemme dette og dette kan du regne ut på de fleste sidene på vært enkelt selskap da de fleste har en tabell du kan bruke på Deres nettside.... Selv om du setter forsikringen på en person på over 40 år så blir det dyrt da denne personen må krysse av for at bilen brukes av en person under 25 år og dette skyver prisen høyt opp samt prisen varierer veldig fra hvor man bor i dette landet. En Passat VR6 blir uansett veldig dyr å forsikre.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Ser ut til at det kom paa rundt 7.000,- siden vi allerede har forsikringer i if, da staar den paa min mor, som har 70% bonus og jeg staar som bruker (under 24 aar). Er det noe jeg har blingset paa naa? Virket veldig lite.

9501732[/snapback]

Ikke sikkert det er så galent. En kamerat av meg har en '93 MR2 Turbo med ca 210 Hk, og den står på mor hans med han som bruker. Det koster da hun (han) 4500,- og jeg trur det faktisk er med If. ;) Hadde den stått på han måtte han ut med ti ganger så mye.. :p

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Jeg har ikke bonus, det er en 93 modell, lite utstyr, og jeg er da bruker (fyller 18). Hmm, faar se paa if.no eller noe da :). Takk for hjelpen.

9501589[/snapback]

 

If burde du styra unna om du skal sette bilen på deg selv. De er ikke særlig glad i unge kunder. Sjekk Gjensidige du. De er mer glad i unge kunder, og betaler tilbake ungdomstillegget når du er 25 OM du har kjørt skadefritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...