Gå til innhold

Trådløst for PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk da at det ikke er sikkert spillene støtter denne løsningen da :)

Eneste jeg vet om umiddelbart er at Unreal 3 muligens får støtte for mus og tastatur :fun:

Skrevet

Skal ha når den kommer ut. Blir digg så snart mus og tastatur blir mere utbredt blandt ps3 spillene, til den tid kan man alltids bruke den som vanlig data tastatur.

Skrevet

Likte det headsettet, skulle gjerne sett noe bilde av det headsettet som er med i Warhawk pakka og. Om det i warhawkpakka ikke er all verden så er jo dette nye fra logitech veldig interresant.

Skrevet

Som oppvokst med PC, og dermed tastatur og mus, så synes jeg det er håpløst med håndkontroller i spill som Splinter Cell, Halflife osv.

Noen som vet om jeg nå (eller i fremtiden) kan bruke tastatur og mus på slike spill på PS3? Det hadde vært deilig.

mvh

Skrevet
Det er vel standard Blåtann HS?

9485830[/snapback]

Ja, Playstation 3 bruker helt standard Bluetooth.

Kompatible med alle BT headsett/tastaturer/mus

Skrevet (endret)
Tataturet ser jo ganske bra ut, men designerene må ha røyket noe rart noe når de designet den "Enter"-tasten! :thumbup:

9490873[/snapback]

Den ser slik ut på G15 også. Den er sånn for å få plass til en bedre apostof-tast.

Endret av Heatsink
Skrevet
Tataturet ser jo ganske bra ut, men designerene må ha røyket noe rart noe når de designet den "Enter"-tasten! :thumbup:

9490873[/snapback]

Den ser slik ut på G15 også. Den er sånn for å få plass til en bedre appostoff-tast.

9491303[/snapback]

Funker tastaturet på "vanlige" PC-er?

Skrevet

Trur ikke akkurat den versionen der funker til vanlige PC-er, mener jeg leste den koblet seg rett til bluetoothen i PS3'en, men den tidligere modellen fulgte det vel med en slik USBdongle som det så pent heter. Usikker dog.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...