Gå til innhold

Vi gir bort Call of Duty 4-betanøkler (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har prøvd med to forskjellige mail adresser, og har ikke fått noe på noen av de... :( prøvde første igår og andre idag tidlig...

Skrevet
jeg har prøvd med to forskjellige mail adresser, og har ikke fått noe på noen av de... :( prøvde første igår og andre idag tidlig...

9516193[/snapback]

se pm

Skrevet

Har fått to nøkler nå, meen ingen av de funker! Jeg skriver inn redeemcode, og joda kommer opp at det er CoD4 jeg har beta-key til, men når jeg skal downloade spillet så vil den ikke. Kommere opp feilmelding: Can't retrive information from Xbox Live. Pleas try again later.

Status cod:80153004

Funker å laste ned demoer, men CoD4 betaen funker ikke. :(

Noen som vet hva dette er?

Skrevet
Kan hende det er hvis du ikke har live gold. hvis ikke vet jeg ikke.

9522792[/snapback]

Prøvde med å aktivere 48 timers gratis gold, funka heller ikke etter det. Har prøvd med 2 beta-key'er. :/
Skrevet
er det noen som har en key til meg? ekstremt sugen! ;) yeah!

9534633[/snapback]

Hva med å delta i konkurransen som denne forumtråden handler om? Det er ca. 200 nøkler igjen. Se første post ...

Skrevet

9534633[/snapback]

Hva med å delta i konkurransen som denne forumtråden handler om? Det er ca. 200 nøkler igjen. Se første post ...

9534861[/snapback]

godt forslag...når jeg så skikkelig etter, var det visst en "les mer" link der...da var svaret sendt i hvert fall. ;)

Skrevet

9534633[/snapback]

9534861[/snapback]

Fått litt mer nøkler enn dere får delt ut? :p

Skrevet

9534633[/snapback]

9534861[/snapback]

Fått litt mer nøkler enn dere får delt ut? :p

9555752[/snapback]

Absolutt ikke. Det er tomt nå. 3000 er uansett svært mange nøkler :-)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...