Bromlexl Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 More LocoRoco goodness is incoming from Sony--this time on to the PlayStation Network. The latest title in the LocoRoco series will be called LocoRoco Cocoreccho in the UK, instead of its Japanese name Oiedeyo LocoRoco! Boo Boo Cocoreccho! The game will be available from September 20 on the PlayStation Network. The original LocoRoco game, created by Japanese game designer Tsutomu Kouno and producer Kazuhito Miyaki, was first released in Europe in June 2006 on the PlayStation Portable. The player moved the creatures called LocoRoco through the game using the L and R buttons to tilt the screen, joining them together and splitting them apart again to access different areas. A mobile version of the game has also been spotted in Japan. For more info on LocoRoco, check out GameSpot's previous coverage. The game will cost £1.99 in the UK--international pricing has yet to be confirmed, but will likely be in the region of $4 for the US Kilde
Slugge Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 nice pris ja, men fra hva ejg har sett av spillet burde man heller få betalt for å spille d, for riil
Bebeluv Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Betalt for å spille? veit du hvor genialt dette spillet er? veit du hvilket spill som er i pspen når jeg sitter på wcen Det er LocoRoco det
Mr Walrus Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 HeHe, Gleder meg til dette spillet! Har allerede gått gjennom Loco Roco flere ganger på PSP. Det er noe merkelig med dette spillet, jeg kan bare spille timer etter timer.
Gorbatsjov Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Jeg er en stor tilhenger av LocoRoco, men jeg har ikke PS3. Blir uansett spennende å se hvordan de velger å bruke SIXAXIS.
Teds Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Grunnen til at det er så billig er fordi det ikke er et fullverdig spill. Slik jeg har forstått det, er det bare en 2-3 baner som skal fungere som det utviklerne kaller det; en "interaktiv skjermsparer". I tillegg tror jeg at "tippe-verden-funksjonen" er fjernet til fordel for en sommerfugl, noe som kan ses i diverse videosnutter. Her for eksempel ser man at gelé-klumpene følger etter en sommerfugl.
Nimrad Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 What? Tippefunksjonen er jo som skapt for sixaxis?
KongRudi Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 What? Tippefunksjonen er jo som skapt for sixaxis? 9484675[/snapback] Her er hvordan det kommer til å virke. Ser bra ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå