Gå til innhold

The Axemen - Rekrutterer healere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

The Axemen trenger litt mer healingpower siden vi ofte er litt short for healers i raids. Det vi kunne tenke oss er Draenei/Dwarf healing prester og Resto shamans.

Hvem er du?

* Norsk

* 18 år eller eldre

* Dedikert og fokusert

* Ikke så sensitiv! Må tåle kjeft og en spøk :)

* Villig til å være del i en av de eldste wow guildene som finnes, med mye historie

* En som leter etter en seriøs og morsom guild som har mange sosiale eventer, både ingame og utenfor.

* Spille i en guild med gode raidledere både i PvE og PvP

* Har gode kunneskaper hva raiding og sin egen klasse angår

* Villig til å spille med veldig dedikerte PvE og PvP spillere

Litt kort beskjed, men håper det ticker inn noen søknader innen kvelden er omme, for vi hadde tenkt å få boosta folk igjennom SSC/TK prequesta imorgen og på torsdag for at de skal få innpass i Hyjal / BT.

Hyjal er cleared, BT er det tatt ned 5 bosser ( 6 etter idag ).

1. Fult navn og alder

2. Bosted

3. Litt om deg

4. Guildet du spiller i nå, og hvorfor du vil forlate det

5. Karakterer du spiller, og played time ( både mains og alts )

6. Gear på characters ( armory link )

7. Din mening på hvordan din klasse skal fungere i raids

8. Hvorfor du vil joine oss

9. Hva du forventer av oss

10. Hvorfor vi skal velge akkurat deg.

Så, gogo send søknad - WTB restoshaman heals på melee og fearward\o/ :)

Søknader sendes til [email protected]

Sånn det ligger ann nå, har vi 1 resto shaman, og.. Hmm.. Ingen holyprester.

Og, btw : svar så utfyllende som mulig <3

- Deetee

Endret av DeeTee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Axemen er vel den eneste guilden jeg kunne tenke meg å spille seriøst for, men det gjelder sikkert mange andre også.

Har en level 70 night elf druid (som jeg ser dere ikke søker) som jeg kun har skaffet reputation på. Er som noen sikkert har fått med seg tidligere kun fan av guildruns, og det får man tatt fint lite av når man ikke gidder å joine noen guilder.

Mangler attunements, men det bør gå relativt kjapt å attunes når man er medlem av The Axemen vil jeg tro ^^

Tviler på at dere har bruk for meg da jeg er full feralspecc, og de eneste brukbare healingtingene jeg har tilgang til er de man får kjøpe som rewards for reputation (helt opp til exalted) på scryers, kurenai og consortium. Men om dere derimot skulle trenge en druid får dere bare si ifra.

Lykke til med inntaket av de nye. Burde vel ikke være for vanskelig vil jeg tro ;)

Skrevet (endret)

har shammyen min på ravencrest, (dugar) men jeg pleier å bruke ho til non casual runs med IMBA i kara, men siden jeg endelig har fått attuna locken så blir det bare runs med ho, send meg en pm hvis dere trenger resto shammy for et run eller 2 , hvis dere er helt tomme for healers akkuratt da...

vet dugar er enhancement atm, det er bare til jeg finner en god healing cloak, zoqiet stjal min drop i kara :<

har ikke sett deg i hele tatt på ravencrest jeg deetee o.O

character name , Casira

Endret av Darkey
Skrevet

i fare for å gå litt ot her, men hvorfor trenger dere Fear ward priests? trodde fear fightene var over i TBC ( fights som Onyxia, magmadar etc) siden alliance nå har fått shamans med tremor totems, og horde ikke har fått en priestrase som har fear ward, men det har derimot den nye draenei priestn.

Må si det at jeg har ingen aning på end game encounters

Skrevet

Trenger priests generelt, men fint om de har fearward siden vi har ytterst få som faktisk har det. Og det finnes fortsatt encounters hvor dette er meget nyttig. Og tremor totems pulser, og garanterer aldri at det går av korrekt. Det er mange BT enc hvor det er sykt deilig å ha healingprester, spes på Reliquary of Souls, for ikke snakke om Gurtogg Bloodboil, Gorefiend og andre. Derfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...