Jooakim Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Det hjelper dessverre ikke å klage...Valve unbanner aldri og de har ingen unntak, lev med det 9475654[/snapback] Feil, om en blir bannet for bruk av x-spectate (noe som ikke skal skje), så unbanner de. Og de kan selvfølgelig se om du har brukt x-spectate eller ikke. 9475942[/snapback] Men VAC banner ikke for X-Spectate per i dag. De bare kicker. (hvis dette var snakk om VAC)9476006[/snapback] Kilde til at VAC kicker? Som jeg har sagt til deg før;VAC har bannet for bruk av x-spectate før, og da har de unbannet, og dermed er "Valve unbanner aldri og de har ingen unntak" feil. Det er derfor jeg skrev om i kursiv tekst. ;----)
Reeve Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Det hjelper dessverre ikke å klage...Valve unbanner aldri og de har ingen unntak, lev med det 9475654[/snapback] Feil, om en blir bannet for bruk av x-spectate (noe som ikke skal skje), så unbanner de. Og de kan selvfølgelig se om du har brukt x-spectate eller ikke. 9475942[/snapback] Men VAC banner ikke for X-Spectate per i dag. De bare kicker. (hvis dette var snakk om VAC)9476006[/snapback] Kilde til at VAC kicker? Som jeg har sagt til deg før;VAC har bannet for bruk av x-spectate før, og da har de unbannet, og dermed er "Valve unbanner aldri og de har ingen unntak" feil. Det er derfor jeg skrev om i kursiv tekst. ;----) 9476042[/snapback] Wikipedia (Les under X-Spectate) og Valves support side om X-Spectate Med andre ord, Bruk X-Spectate når dere ser gjennom demoer, så slipper dere å få accountene deres banned EDIT: Jeg quote Wikipedia for de som ikke gidder trykke på linkene. X-Spectate In June 2006,[citation needed] VAC2 began banning players for the use of X-Spectate, an anti-cheat tool that gave users a wallhack effect when, and only when, spectating or watching a demo. Valve had never publicly endorsed X-Spectate, but conversely had refrained from adding it to VAC and VAC2's lists of cheat signatures in the two years since its release. In the few days after players started being banned for using the tool, Valve downgraded VAC2's response to merely kicking players from servers, rather than banning them. Players that had been banned for using X-Spectate had their bans reversed after submitting a Steam support ticket.[13] There is some debate as to whether this counts as a false positive detection or not, as the definition of a cheat contained in the Steam subscriber agreement does not cover tools such as X-Spectate. The program's author maintains that it is not a cheat as it does not give the "unfair competitive advantage" required by Valve's definition. Endret 11. september 2007 av _Zeke
Kontorstol Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 Jeg har tidligere vært i kontakt med valve grunnet ban, og det fikk jeg vite at de ALDRI unbanner noen, og har ikke noen unntak...
Reeve Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg har tidligere vært i kontakt med valve grunnet ban, og det fikk jeg vite at de ALDRI unbanner noen, og har ikke noen unntak... 9476215[/snapback] EDIT: Les min forige post du. Jeg skrev bare feil her uansett Endret 11. september 2007 av _Zeke
Jooakim Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 *snip*9476212[/snapback] Merkelig. Jeg vet om flere som har vært innom VAC-sikre servere med x-spec, men har aldri fått vite om noen som har blitt kicket.
Reeve Skrevet 11. september 2007 Skrevet 11. september 2007 (endret) *snip*9476212[/snapback] Merkelig. Jeg vet om flere som har vært innom VAC-sikre servere med x-spec, men har aldri fått vite om noen som har blitt kicket. 9476233[/snapback] Jeg tør ikke prøve dette med min nåværende account, pga. jeg har så mange spill på den, men gi meg litt tid, så skal jeg kjøpe en egen account med bare CS på (jeg får VISA i denne uken) og teste. Jeg vil ikke teste noe cheat eller noe sånt på den. Jeg vil bare teste det, så vil min lillebror få accounten. EDIT: Egentlig er det jo ikke noe problem, ettersom jeg vet at jeg ikke blir banned, og hvis jeg faktisk blir banned, så er det bare å sende inn mail til Valve.. Endret 11. september 2007 av _Zeke
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg tør ikke prøve dette med min nåværende account, pga. jeg har så mange spill på den Alle spillene blir ikke bannet bare du blir VAC bannet fra en av dem.
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Yes they do? 9501897[/snapback] Nei, har 1.6 bannet og source aktiv på en av accene mine.
.tomf Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Da jeg ble bannet på min forrige steam account så ble jeg vac bannet på både 1.6 og CS:S. Jeg hadde bare brukt cheat på 1.6
SpecialForce Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Er man bannet uten grunn så klager man, er man bannet med grunn så gir du F og lager et nytt Acc
bruker9842 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 jeg ble også banned uten grunn -.- uten og ha cheata!
Reeve Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg og ble banned uten grunn! Jeg bare cheata, TKet, snakket stygt i chatten og ødela gameplayet generellt! Hva er gale med steam for tiden? Det over var forresten ironi
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg må ærlig si at jeg er litt nervøs for at folk påstår å ha blitt bannet uten grunn, jeg har såpass mange spill på min Steamkonto nå at det ikke bare er å "kjøpe CS for hundre spenn" og kjøre på. Har dog aldri hatt noen problemer ennå og har aldri sett behovet for cheats, så jeg antar at jeg ikke vil komme til å få problemer heller. Det har vel vært nok av folk som har "lånt bort" kontoen sin og forsøkt å få den unbannet, og påstår at de er uskyldige...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Kan faktisk være folk som har hatt det sånn.. Sånn som min beste venn fikk tilbake filen sin etter Sommerferien, da var den bannet. Han sa visstnok ikke ifra her, men han ble jo sur.. Om en annen har bannet en acc, skal jo den som bannet den betale ny.. (Det som han som bannet den gjorde..) **Kluss på tungen..**
Tazic Skrevet 19. september 2007 Forfatter Skrevet 19. september 2007 (endret) jaja første gang jeg ble banned. var det på grunn at jeg var dum nok til å låne bort accounten min til en slekning. andre gang trur jeg. men vett ikke. på grunn av skins eller noen som hacka min account. og viss jeg kjøper en til account så blir jeg vel banned for Navnet!! derfor skal jeg slutte med CS og begynne Med (Trackmania Nation) EDIT: noen på skolen sa at det går an og bli banned for skins. og jeg Team Killer Aldri! har aldri klart det og kommer heller ikke til å gjøre det! Endret 19. september 2007 av Dragonsvenny
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Lol.. Man kan ikke bli bannet av skins. Så du har nok hatt noe cheat eller TK'et masse folk + whinet.. Eller noe sånt.
Reeve Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Lol.. Man kan ikke bli bannet av skins. Så du har nok hatt noe cheat eller TK'et masse folk + whinet.. Eller noe sånt. 9528009[/snapback] Han har cheatet Valve banner ikke for noen andre grunner enn cheat. Og ja, noenganger så kan det hende at personen har lånt vekk accounten sin, så det er ikke vits i å flame personen fordetom, men det er dessverre ingenting å gjøre med det. Du ble banna, og du er banned nå, og i all fremtid (på den accounten). Men Valve vil IKKE banne pga. du har hatt 2 accounter før som du har cheatet på, eller om du har hatt 20 for den slags skyld. Jeg har et par tips: 1: Formater harddisken(e) 2: Installer ny Windows 3: Lag en ny konto på steam 4: Kjøp de spillene du vil ha på den kontoen 5: IKKE cheat!!!! 6: IKKE lån vekk accounten din!! Da blir du ikke banned, punktum PS: Du kan når som helst bli banned fra individuelle servere, ettersom det er admins som styrer her, men dette har ingenting med VAC å gjøre, og du kan bli banned uten grunn her.
Stian89 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Jeg har ikke fulgt med i denne tråden, så det mulig at jeg har hoppet over noe her, men hvorfor i helvete skal han formatere?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Om noen cheats kjører i bakgrunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå