Gå til innhold

Øke filstørrelsen på avatarer?


Anbefalte innlegg

Er det mulig a oke den maksimale storrelsen pa avatarer til ihvertfall 10kB?

Nesten alle sitter pa bredband for tiden, og hvis de ikke gjor det har de sikkert slatt av avatarer/bilder.

 

Min muligens nye avatar er pa ~8kB med PNG24. Jeg kan jo ta PNG8, men da blir den stygg.

 

edit; wannabegoingtobe-avatar

user posted image

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du den som GIF, men om den virker vet jeg ikke  :blush:

 

[attachmentid176076]

9493324[/snapback]

 

It's not trasparent ;)

Har provd gif, men da ble det sanne hvite kanter som med png8.

 

 

Og dere mener altsa helt bestemt at det a endre avatarfilstorrelsen er helt umulig? Eller bare kverulerer dere pa goy?

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å få avatarer på under den nåværendes 6 kB grensen gjennomsiktig eller ikke og fortsatt beholde god bildekvalitet.

Men det er ikke alle som klarer det. De kan få hjelp til slikt i avatartråden ... hvis de vet om den da.

Med en avatarstørrelse på 80 x 80 så er det mange motiver som ikke egner seg siden de da blir vanskelig å tyde. Dette er nok min største issue mot nåværende begrensninger.

 

Ståles O i gif, 3.93 kB og forhåpentligvis uten den hvite kanten :)

user posted image

Lenke til kommentar

Det er nettopp den lave filstørrelsen på avatarer som gjør at det går så raskt å laste forumet som det gjør. Om dere noen sinne har besøkt gamespot sitt forum, med bildesignaturer og mulighet for gif-animasjon i avatarer, vet dere hva jeg snakker om. Joda, kanskje tar det ikke så fryktelig mye lengre tid med litt større avatarer, men nok til at det merkes. Jeg liker lastetiden slik den er nå.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...