Gå til innhold

Forslag til noe jeg kan utvikle :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjentar,

 

"Uhm kanskje litt lett for deg men kunne du ha skrevet et program

som simulerer tastetrykket space. Slik at jeg feks kan sitte i world of warcraft også trykker pcen "space" for meg slik at mannen min hopper?

 

Programmet burde helst bli laget til; OSX, Linux og Windows hvis mulig"

 

Hadde vært flott om du kunne laget et slikt program.

 

og til ChrisitianW; Det er ikke til mitt bruk. Er ferdig med wow for leeeenge siden men grunnen er at noen kompiser skal leeche i alterac valley mens dem sitter på skolen. eller hjemme såklart.

Lenke til kommentar

Vil man lage programmer som ikke alltid sån uten videre kan kopieres rett fra internett bare man leter lenge nok, er applikasjoner for mobilenheter en aktuell sak. Her er noen forslag:

 

1. Program som automatisk sender en sms på en dato og til et klokkeslett som brukeren selv bestemmer fra gang til gang.

2. Program som automatisk sjekker teksten i sms'er når de kommer på mobilen og i henhold til "riktig" tekst, utfører dem der angitte handlinger.

3. Program som automatisk blokkerer telefonsamtaler fra visse telefonnumre.

 

Med f.eks. VS 2005, Mobile InTheHand og en Windows Mobile 5/6 enhet er disse oppgaver ikke så alt for vanskelig å løse, men nybegynnere bør nok holde seg til desktop applikasjoner enn så lenge.

Lenke til kommentar

Hva med å jobbe videre på prosjekter som allerede er i gang, bare sjekk ut: http://sourceforge.net/

 

edit: så var det med forslag, da jeg benytter meg av det programmet her så skulle jeg gjerne sett av flere kom inn og bidro med utviklingen.

http://sourceforge.net/projects/modplug/

 

Musikkaplikasjon på old-style for windows.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...