Jakoozie Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Forstår egentlig ikke hvorfor dere tenkte på å kjøpe FIFA til PC i det hele tatt jeg. Fotballspill er perfekt for konsoll. Å styre spillerne med bare WASD er forferdelig etter min mening. Dere bør prøve å få bytte spillet..
Kiman™ Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Selvfølgelig må man ha gamepad til PC hvis man skal spille FIFA. Logitech Dual Action er støttet fullt ut av FIFA 08 og koster i overkant av 100,- på Elkjøp. Ellers kan du kjøpe en helt vanlig X360-kontroller, plug-and-play. For øvrig har jeg store problemer med at både FIFA 07 og FIFA 08 kjører utrolig sakte på min kjære laptop(ja, jeg vet at laptop ikke er støttet av EA), men samtlige andre spill jeg har kjører uten problemer med nydelig grafikk. Det som egentlig irriterer meg er at FIFA 07 funka helt fint, men plutselig gikk det sinnsykt sakte. Og det samme skjedde med FIFA 08, fantastisk Og by the way, FIFA 08 på PS3/360 er utrolig bra, der skal virkelig Konami få noe å hamle opp med.
bruno99 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Hvordan er online delen på fifa 08? Er det bare å spille små kamper eller det turneringer osv.? Evt. liga spill?
DNA Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Prøvde demoen av 08 og styringen sugde og grafikken var elendig. Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe nye spill vært år når nesten ingen ting er nytt og grafikken er like dårlig år etter år. Er jo bare å kjøpe 1 spill og spille det.
kakemonster7 Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet om det er mulig å bytte ut sangene som spilles på spillet med egne sanger?
PootieTang Skrevet 2. oktober 2007 Skrevet 2. oktober 2007 Noen av dere som har klart å patche spillet? Nå kan jeg ikke spille online fordi jeg må installere en patch. Men det kommer en feilmelding når jeg prøver å installere den. Hva må jeg gjøre? http://bildr.no/view/108189 9593012[/snapback] Hadde samme problemet, fant ut at du må velge UK, ikke Nordic. Må si meg enig med dere andre, FIFA 08 på PC var en STOR skuff.
wwwerner Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe nye spill vært år når nesten ingen ting er nytt og grafikken er like dårlig år etter år. Er jo bare å kjøpe 1 spill og spille det. 9612877[/snapback] 1. Fotball-spillere bytter klubber, og legger opp. Dersom du interesserer deg for fotball, er det viktig at denne delen er oppdatert 2. EA kunne vel egentlig bare gitt ut en patch (ihvertfall til pc), men det tjener de ikke noe på. Derfor gir de ut et nytt spill hvert år. Dessuten går det vel ikke an å patche dersom du har spillet på f.eks. PS2... Helt enig i at spillet har vært nesten helt likt siden FIFA 06... Grafikken suger hardt, og publikum er papp-plater...
Villanden Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Forstår egentlig ikke hvorfor dere tenkte på å kjøpe FIFA til PC i det hele tatt jeg.Fotballspill er perfekt for konsoll. Å styre spillerne med bare WASD er forferdelig etter min mening. Dere bør prøve å få bytte spillet.. 9608398[/snapback] Hørt om Gamepad eller?
Tomhah Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 FIFA 08 SUGDE rett og slett HARDT på pc! Det var jo dårligere grafikk enn på commandore 64! HAHA! Men er det ikke EA vi snakker om? hehe, Nå går jeg å kjøper det til Xbox 360! =] -Tomhah
Rulator Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Kjøper man fotball spill for gameplayens skyld kjøper man Konami sitt driter man i gameplay og alt det der kjøp Ea sitt:D Men for all del: velg Konami
Teodor1979 Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Må bare henge meg på her, og si at jeg er vanvittig skuffet over grafikken!
Villanden Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Må bare henge meg på her, og si at jeg er vanvittig skuffet over grafikken! Det tror jeg alle er.
Tmz Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne drible, finte, men bare de normale tingene skyte,passninger,løpe osv. Ble litt skuffet der og grafikken var jo ikke helt det store men jeg setter gameplay over grafikk. Men det jeg reagerte på var at når jeg leste tips og hints står det at for å drible må du bruke analogstick right til å styre finten? Skal det være en jævla spøk? Når de lager spillet til pc må de jo klare å tilpasse det til keyboard uten at du stiller 100 ganger svakere, Er jo ikke alle som har gamepad...
frehaag Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Mange her klager over at de har prøvd spillet, og ikke har fått til å få spilleren til å bevege seg/legge pasning/skyte/løpe/whatever som de vil. Etter å kun ha prøvd spillet i kort tid er det heller ikke annet å vente. Det tar tid å bli god. Det tar tid å lære seg kontrollene skikkelig, og finne følelsen med spillerene. Jeg har selv spilt de fleste utgavene, men små endringer i flyt gjør at selv overgangen fra 07 til 08 er vanskelig helt i starten. Man kan gjøre det samme med tastatur som med gamepad, bare man vet hvordan. ASWD er grunnleggende, men om du klager uten å ha brukt Q, E, Z, C, og ikke minst SHIFT bør du prøve litt mer. For øvrig er det mange småting som er forandret og forbedret, og personlig synes jeg gameplay i 08 er langt bedre enn i 07 (keeperkontroll, hurtig frispark, manuelle pasningsmetoder, bedre kvalitetsjustering av skudd og pasninger, bedre andreforsvarerpress) - men ja, jeg er nok over snittet interessert. Dog, igjen synes jeg ikke man kan forvente annet. Det er ikke SÅ mange ting som kunne revolusjonert spillet, det er tross alt begrenset av det virkelige spillet fotball, og man begynner å nærme seg. Noen som spiller, forresten?
Kiman™ Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg spiller, og er irritert over alle som klager over at de ikke kan finte med tastatur osv. Det har man da alltid gjort med tastene som frehaag forteller om her, det har ikke blitt endret på lenge! Poenget med et fotballspill er at du ikke skal mestre det med en gang. Når du får spilt noen måneder merker du at de sitter i fingrene, du kan øke vanskelighetsgraden, og begynne å virkelig knuse folk Online. Og det er virkelig morsomt.
Rulator Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe nye spill vært år når nesten ingen ting er nytt og grafikken er like dårlig år etter år. Er jo bare å kjøpe 1 spill og spille det. <{POST_SNAPBACK}> 2. EA kunne vel egentlig bare gitt ut en patch (ihvertfall til pc), men det tjener de ikke noe på. Derfor gir de ut et nytt spill hvert år. Jeg har da fifa 2002:) kom da spiller patcher før i tiden. Husker at det var egen knapp til og med, da ble lagene og spillerne oppdatert:) slutt på den tiden griske ea
Tmz Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg spiller, og er irritert over alle som klager over at de ikke kan finte med tastatur osv. Det har man da alltid gjort med tastene som frehaag forteller om her, det har ikke blitt endret på lenge! Poenget med et fotballspill er at du ikke skal mestre det med en gang. Når du får spilt noen måneder merker du at de sitter i fingrene, du kan øke vanskelighetsgraden, og begynne å virkelig knuse folk Online. Og det er virkelig morsomt. Poenget var at det ikke stod noe om dette på controls.... Skal jo ikke måtte være nødvendig å gå på et forum for å finne ut slike ting.
Kiman™ Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Har du sett i manualen som følger med spillet, Tmz?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå