Martind18 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Hei. min Samboer liker spill som Crash Bandicoot og spyro, Mario og slikt. Hva finnes til Xbox av denne type spill? Tenkte jeg skulle handle inn litt spill slik at hun blir fornøyd. Noen tips?
Martind18 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Ønsker tips om Xbox 360 spill og Xbox-spill som fungerer på 360
Benbjo Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg synes at Kameo: Elements of Power var meget bra. Psyconauts fungerer vel også på Xbox360? Finfint spill i alle fall. Et nytt Banjo Kazooie spill er jo også under utvikling.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Dette er en genre hvor X360'en stiller svakt, ikke mange eventyr/plattform-spill på X360. Kameo til X360 er det eneste jeg kommer på farten. Det er et spill i samme genre som Zelda. Sonic-spillet muligens, men det har jo ikke fått alverdens av omtaler. Ellers er det sikkert mange puzzle-spill på Live Acade som kan fange interesse. Lumines er min favoritt. Husk at alle Arcade-spill kamn prøves ut gratis før kjøp. Her er noen Arcade-titler som kan være verdt en titt (jeg har vel og merke ikke kjøpt alle disse selv, men det kan godt hende samboeren din finner noen av dem interesante): Eets: Chowdown, Boom Boom Rocket(Guitar Hero-klone, bare med vanlig kontroller), 3D Ultra Mini Golf Adventures, Catan(spillifisering av brettspillet), Luxor 2, Geometry Wars: Retro Evolved, RoboBlitz, Sonic The Hedgehog(Det første Mega Drive-spillet) Du spør også om xbox-spill som virker på X360'en, og her er det litt større utvalg. Vexx er et tradisjonelt plattformspill, funker utmekret på X360, da jeg har testet selv. Ty the Tasmanian Tiger 1, 2, og 3 også plattformspill. Sphinx and the Cursed Mummy er en annen zelda-klone, som funker fett på X360. Prince of Persia: Sands of Time er jo av de bedre spillene i sin genre, men har et litt rotete kamp-system. Shenmue 2 vet jeg faller godt hos madam'en, da jeg kjenner flere kvinner som har spilt det spillet(jeg har vel og merke noen ganger hjulpet i kamp-sekvensene), og det kjører utmerket på 360. Bare husk å se DVD'en som følger med spillet først da den gir en oppsumering av historien i 1'ern. Psychonauts er et plattformspill, og et av de beste i sin genre. Kjører helt normalt på X360'en. Dette er virkelig et spill du burde ha spilt igjennom selv om det ikke er gjort.
Martind18 Skrevet 9. september 2007 Forfatter Skrevet 9. september 2007 Har fått med meg at Crash of the Titans (Crash Bandicoot) også kommer på Xbox 360 om kort tid. Regner med at jeg kjøper dette i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå