Varen Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Heisann. Jeg bestilte meg en PS3, og jeg lurer på om det går ab å bruke mus til den? Jeg har fått med meg at man kan bruke tastatur, men det hadde vært greit om man kunen ha brukt mus til firs person shooters, siden jeg syns tanken på å bruke en sixaxis i fps er litt merkelig
Ståle Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 UT3 tror jeg far stotte for det. Men ellers er det opp til spillet om du kan bruke tastatur/mus.
Mr. Floppy Skrevet 8. september 2007 Skrevet 8. september 2007 Mus kan kobles til og blir gjenkjent av PS3. Per i dag er det derimot et svært begrenset antall spill som støtter bruk av mus og tastatur.
BoRsE Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 UT3. høyst sannsynlig støtter det mus og keyboard. Men du sier PS3 gjenkjenner USB mus atm. Funker det å bruke mus på nettleseren, i XMB'n osv?
Zlatzman Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 UT3. høyst sannsynlig støtter det mus og keyboard. Men du sier PS3 gjenkjenner USB mus atm. Funker det å bruke mus på nettleseren, i XMB'n osv? 9456287[/snapback] Ja, du kan bruke mus i XMB og nettleser. I XMB er det veldig mye lettere å bare bruke SIXAXIS, men i nettleser er det praktisk.
Tore Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Foreksempel Fall of Man støtter ikke mus... Tror de fleste USB-mus støttes, plug&play power... (jeg bruker Logitec MX-510) Nettleser og PS store er vel eneste det er praktisk med mus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå