Gå til innhold

[løst]Løgnhals av en venn!


Uin Viel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle har vell en slik venn vil jeg tro, hadde en slik i militæret, alle viste at han løyg osv. jeg har funnet ut at det egentlig bare er å la han holde på, hva tjener du på å konfrontere han? bortsett fra å få se han lide, greit at han lyver for å bli populær men han skader da ikke deg eller andre noe. Om han hadde spredd falske rykter om folk osv er det en helt annen sak, men om han var første mennesket på månen så kan han få være for det for alt jeg bryr meg.

Lenke til kommentar

Kjenner selv en slik fyr, men har ikke sett han på evigheter. Han jugde på seg alt av datakunnskaper, selv om det var godt kompetente folk i nærheten. Alt fra passordet til NASA til å ha windows XP på disketter noen år før det kom ut. Vi har prøvd å konfrontere han flere ganger, men slike mennesker er sleipe som åler, de lyver av natur, de klarer å vri seg unna en pinlig konfrontasjon.

 

Det er vel ikke Aerosakral du snakker om? 3 personer har jobbet med den siden der (guilden min fra da jeg spilte wow), bare 2 av dem er norske, og Stallo tror jeg ikke er personen til slikt. That leaves only one.

Lenke til kommentar
Kjenner selv en slik fyr, men har ikke sett han på evigheter. Han jugde på seg alt av datakunnskaper, selv om det var godt kompetente folk i nærheten. Alt fra passordet til NASA til å ha windows XP på disketter noen år før det kom ut. Vi har prøvd å konfrontere han flere ganger, men slike mennesker er sleipe som åler, de lyver av natur, de klarer å vri seg unna en pinlig konfrontasjon.

 

Det er vel ikke Aerosakral du snakker om? 3 personer har jobbet med den siden der (guilden min fra da jeg spilte wow), bare 2 av dem er norske, og Stallo tror jeg ikke er personen til slikt. That leaves only one.

9452118[/snapback]

 

 

har også en sånn x kompis..

 

han sa han kunne lage virus ved å ta en .exe fil inn i Notepad og enre på noen av dissa rare tegna og lagre det som en nye setup.exe fil.. og han kunne ALT om software og harware, han sa også at det var han som hadde designa Download.com og at han hadde stjelt masse pc komponenter fra elkjøp og satt det sammen til en server som han solgte for 100000 kr, han gikk også å skrøt på seg at han hadde pult på den søteste jenta på skolen.. men da jeg spurte henne sa ble hun DRITT forbana. du skulle sett tryne hans.. han sa også at han hadde vert Hore.. haha.. han fikk betalt av en 40 år gammal dame som ville pule han,

 

alt det er er bare BULLSHIT!

Lenke til kommentar

Kjenner flere av den typen. En av dem påsto til og med at han slo så hardt at han kunne slenge folk flere meter bakover bare med lufttrykket. Han er også sjef for mafien på det lille stedet vi bor i.

Han eier et lite våpenlager med hagler, bazooka, M16 og så videre.

 

Han har trent Kong-fu og kick boxing og banket opp samtlige av Svartbelte trenerne. Men det er jo ikke rart i og med at han slår så hardt at hus og skoger faller sammen.

 

:ermm:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Finnes denne typen hovedsakelig i hannkjønnsutgave eller?

9452588[/snapback]

 

Tror det. Har ikke møtt på noen jenter som driver på slik.

9452615[/snapback]

 

 

believe me.. finnes slike jenter også...

 

--

 

har ei venninne som juger mye og når vi konfronterer henne og sier at " det er ikke sånn.. du juger!!".. da svarer hun bare.. "det har jeg hørt".. eller "han sa det.. bare spør han du". eller "misforsto jeg da.. ikke bli så jævla sur".. så hu "slipper" unna hver jævla gang... :hrm:

Endret av Tanya
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...