Gå til innhold

Madeleine McCanns mor mistenkt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe denne saken blir løst snart. Jenta var hvit og søt. Hadde ikke blitt så mye oppmerksomhet hadde det vært en mørkhudet f.eks.

Hvis foreldrene har noe med drapet å gjøre så får de nok straff nok. Hele verden vet hvem de er, de kommer aldri til å slippe unna. Det er snakk om 2 år i fengsel, burde det ikke vært livstid?

Og hva med alle pengene de har fått inn, hva skjer med dem? Regner med at de har brukt en god del allerede

 

Men de er ikke siktet ennå, bare mistenkt. Så hvis de er uskyldige, se bort i fra dette innlegget

Lenke til kommentar

Politiet har ikke bekreftet det enda, men visse aviser virker ganske sikre:

 

Portugisisk politi mener blodspor i en bil knytter Kate McCann til datteren Madeleines forsvinning, og har gitt henne status som mistenkt.

 

Portugisisk politi skal i går kveld ha konfrontert moren med at det har blitt funnet spor av Madeleine McCanns blod i en leiebil - som familien leide 25 dager etter at den fire år gamle jenta ble meldt savnet. Det forteller «en venn av familien» til Sky News.
Lenke til kommentar

Skriv hva dere vil om foreldrene, kall dem hva dere vil , men faktum vil alikevell være at dette er en utrolig tragisk sak og at foreldrene ikke har det lett. Tror du normale foreldre ville hatatt livet av sin egen datter? De har det vondt, og trenger den hjelpen de kan få. enten den kommer i fengsel eller utenfor...

Lenke til kommentar

Når dem sier at de fant blodspor i bilen, hva menes med det? Var det mye blod? Var det blodpøl? Blodspor på størrelse med et sankorn? Det vil ikke forundre meg om at det kan være blod i bilen. Mennesker etterlater seg biologiskespor overalt. Til og med blod. At de fant blod trenger ikke å bety at noe kriminelt har funnet sted.

Lenke til kommentar
Når dem sier at de fant blodspor i bilen, hva menes med det? Var det mye blod? Var det blodpøl? Blodspor på størrelse med et sankorn? Det vil ikke forundre meg om at det kan være blod i bilen. Mennesker etterlater seg biologiskespor overalt. Til og med blod. At de fant blod trenger ikke å bety at noe kriminelt har funnet sted.

9456349[/snapback]

 

Portugisisk politi skal i går kveld ha konfrontert moren med at det har blitt funnet spor av Madeleine McCanns blod i en leiebil - som familien leide 25 dager etter at den fire år gamle jenta ble meldt savnet. Det forteller «en venn av familien» til Sky News.
Lenke til kommentar
Er de sikre på at det er madeleines blodspor i bilen de leide 3 dager etter at hun forsvant? i såfall har de jo et enormt forklaringsproblem.

9454606[/snapback]

 

ja, de fant madeleines dna

9454617[/snapback]

Hvor står det at de fant Maddies dna? Det står bare at de fant Madeleines blod, ikke hvordan de identifiserte det eller hvor sikkert.

 

EDIT: Aha, det står faktisk det i artikkelen det var linket til :blush: Men det står også at blodprøvene ikke er helt sikre.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Har hele tiden trodd at det er foreldrene som står bak forsvinningen til Madeleine. Tipper begge foreldrene er ute etter oppmerksomhet, altså oppmerksomhetskåte.

 

Det som også er rart er at de plutselig vil tilbake til England, etter de siste avsløringene.

 

Om de virkelig er skyldige, så håper jeg begge får livstid.

Lenke til kommentar

Hvilket belegg - annet enn synsingen din - har du for å si at foreldrene står bak og at motivet deres er oppmerksomhet? Samtidig tror jeg det var slik at ønsket deres om å dra tilbake til England kom før de fikk status som mistenkt. Nå som de har fått status som mistenkt ønsker de begge å være i Portugal for å renvaske seg.

 

Tror du bare vil ha oppmerksomhet, jeg. :p

Lenke til kommentar
Hvilket belegg - annet enn synsingen din - har du for å si at foreldrene står bak og at motivet deres er oppmerksomhet? Samtidig tror jeg det var slik at ønsket deres om å dra tilbake til England kom før de fikk status som mistenkt. Nå som de har fått status som mistenkt ønsker de begge å være i Portugal for å renvaske seg.

 

Tror du bare vil ha oppmerksomhet, jeg.  :p

9456821[/snapback]

De reiste til england i dag...

Lenke til kommentar

Er vel ikke vanskelig å skjønne det etter den vendingen etterforskingen har fått. Dessuten så har en lignende sak skjedd tidligere. Tror det var i Usa hvor ett par drepte ungen sin og gikk ut i media og påstod at ungen deres var kidnappet.

 

Mulig de ønsket å dra til Englang, men hvorfor akkurat nå? Når de liksom har vært der i over 3 mnd. Synes det er litt suspekt særlig etter de siste avsløringene.

 

Og om de ikke hadde vært ute etter oppmerksomhet, så hadde de bla ikke besøkt Paven eller laget det mediaoppstyret som har vært eller mottat store summer med penger. Håper så klart jeg tar feil, men det er visse ting i denne saken her som ikke stemmer helt med foreldrenes versjon, særlig etter de siste "avsløringene".

 

Og nei, jeg er ikke ute etter oppmerksomhet. :tease:

Lenke til kommentar
Svært snodig at de nå plutselig i hui og hast drar tilbake til England rett etter at de ble mistenkt...Hva skjedde med "Vi vil bli i Portugal for å renvaske oss".

Denne saken begynner å stinke mer og mer.  :thumbdown:

9456860[/snapback]

 

Har vel også reist hjem om det var en reel fare for å bli fengslet der nede.

Om foreldrene hadde gjordt dette så synest jeg det er rart at de har stått så voldsomt på og nærmest tvunget politiet til å fortsette, kan det ikke være en mulighet at noen har plantet dette sporet fordi det nærmest er blitt et krav om en oppklaring. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...