Gå til innhold

sparseimage ? ?

andriesa

Anbefalte innlegg

Skrevet

heij hva en tur på thepiratebay og fikk lastet ned det nye mac os x leopard.

no lurer jeg på om det er noen som kan forklare om hvordan jeg skal få brennt (sparseimage) på ei dvd plate ? har vært gjænnom mange forskjellige prog eks(nero, alcohol 120, imageburner , etc) men ingen hadde støtte for formatet sparseimage har sett en del ledetråder dær man m¨å gå inn i disk utiliti og styre men jah....

som sakt jeg sitter på en ms maskin og skal altså brenne et sparseimage på ei dvd plate og boote dær i fra...

eller convertere (sparseimage) til ei iso fil kunne vær enklere?..

hadde vært fint om jeg fikk et enkelt svar på det :D takk :tease:

post-130229-1189125713_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nei, men jeg kan vise deg hvor reglene til forumet ligger. 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60

Anbefaler punkt 8, spesielt god lesing.

9443477[/snapback]

aaah men da kan æ jo bare si me en gang at det ikke er piratkopiering det er en beta versjon

så har ingen ting me saken og gjøre

+ kjøp og salg ka du mene me det? æ skal jo ikke kjøpe noen ting som helst.

og æ lure bare på om det er noen som har navn link til et brenne programm som tar

(sparseimage) for beta testing?

Endret av andriesa
Skrevet (endret)

Jeg kan si med en gang at denne threaden ikke kommer til å forbli åpent.

Du bryter §8 om piratkopiering og du har en emnetittel som IKKE møter kravene dette forumet stiller.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...