Gå til innhold

Logitech diNovo Edge til PS3


aJens1

Anbefalte innlegg

Har lest tidligere at man kan bruke Logitech diNovo tastatur til PS3. Noen som har testet om det er mulig og koble tastaturet til flere enheter samtidig, eller noe smart måte man kan bytte mellom enheter?

 

Jeg har tenkt og kjøpe meg tastaturet til min PS3 og til en PC som er koblet til samme TV.

 

 

Mulig denne er feilpostet, men ble lit forvirret da det gjelder både PC og PS3..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg testet med mitt DiNovo nå (første utgave). Jeg klarte ikke koble tastaturet til PS3en og PCen samtidig, men det tar ca. 30 sekunder å bytte mellom enhetene. For meg er dette kjapt nok, men du får vurdere hva du selv ønsker.

 

Måten jeg byttet på:

PC - PS3: Trykket på connect knappen under keyboardet, trykket inn en kode, og trykket disconnect. Valgte "Register Bluetooth Device" på PS3en, og trykket connect knappen på tastaturet igjen. Nok en gang må man skrive inn en kode, når det er gjort er tastaturet koblet til PS3en.

 

PS3 - PC: Trykket på connect knappen på Bluetooth-huben tilkoblet PCen og connect knappen under tastaturet. Skrev inn en kode, og tastaturet var koblet til PCen igjen.

 

Mulig prosessen med å koble til PS3en kan gjøres raskere, men jeg fant ikke noe i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...