Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var bra med alpha-channel istedenfor hvit, men;

1) Du får ikke se hvor tynn enheten faktisk er.

2) Apple-logoen er ikke nødvendig i mine øyne.

9552556[/snapback]

Ja, ok. Tar bort logoen og legger til en side-view.

9552569[/snapback]

edit:

touch-1.png

Er ikke en reser i bilderedigering, budskapet mitt er vel egentlig at det hvite må bort :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det stor sannsynlighet for at de kan være utsolgt allerede når de ankommer nettbutikkene?

9564113[/snapback]

Er nok det ja.

Jeg bestillte touchen den 8 september, og da var vemtet levering 1-3 oktober, mens nå er anntatt levering 5-8 oktober.

Skrevet

Nanoen sluttet å virke for en uke siden, fint jeg fikk en unnskyldning for å kjøpe Touch :innocent: Bestilte 8 GB-versjonen fra Komplett. Synes det var svært få de hadde bestilt, 15 av 8GB og 18 av 16GB :hmm:

Skrevet (endret)
Er det stor sannsynlighet for at de kan være utsolgt allerede når de ankommer nettbutikkene?

9564113[/snapback]

Er nok det ja.

Jeg bestillte touchen den 8 september, og da var vemtet levering 1-3 oktober, mens nå er anntatt levering 5-8 oktober.

9564319[/snapback]

Hvor har du bestilt?

ND = Normal Display?

Endret av Smallville
Skrevet (endret)

Til dere som lurer..

Leverandørene får denne inn på lager den 05-10-2007, det er begrenset på hvor mange touch som blir levert til forretninger.. Der jeg jobber får vi inn 13 stk av 16GB og 9 av 8GB..

Prisen vil ligge på ca 3200 for 16GB, har ikke sjekket prisen på 8GB siden jeg ikke skal ha den ;p men blir vell drøye 2400 kanskje? Usikker som sagt..

Endret av eikum
Skrevet

9564113[/snapback]

Er nok det ja.

9564319[/snapback]

Hvor har du bestilt?

ND = Normal Display?

9565067[/snapback]

jeg bestillte på www.apple.com/no, men er usikker på om jeg skal avbestille og så kjøpe i butikk på fredag eller lørdag.(hvis de har noen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...