Arothen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jepp, da er vi enige. LotRO er langt fra døende, men det er godt mulig det skifter spillertyper. Folk som elsker WoW, lever for raids og synes maks level er toppen av lykke vil nok holde seg unna, men vi som spiller for å ha det moro vil nok kose oss i årevis. AMEN to that Brother! Altså jeg startet å spille LOTRO ved slutten av Mai et sted. Jeg har konstant gamet helt til Januar. Jeg quitta helt siden jeg mente det var bortkasta penger på et spill jeg nesten aldri spiller pga altfor lite å gjørra! Men idag vurderte jeg nok en gang å starte igjen på min 50 cap. Men lurer virkelig på om det er verdt å starte igjen eller ikke.. ligger sånn 50/50..
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hva med å starte en ny karakter? Dessuten kommer Book 13 ganske snart (den er ute i USA allerede) og vil gi oss et nytt område, og det kommer en ny expansion til høsten som øker levelcap'en til 60. Men som jeg sa vil du ikke like LotRO i lengden om du elsker WoW, lever for raids og mener maks level er toppen av lykke. Om du derimot spiller for å ha det moro og kan gå månedsvis uten å gå opp i level (for eksempel ved å skru av experiencen) vil du stortrives her.
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 du må du ikke svartmale det helt heller thecrow77. er mange i max lv som raider og har det bra, som syntes det stikk motsatte er gøy enn hva du syntes. Er mange mange timer med raids og end game play, poenget er at det ikke er nok helt enda. men mend book 13 kommer det masse godsaker til lv 50 folk, feks nye mounts.
vikingkylling Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg svartmaler ikke, bare sier at flesteparten av oss som spiller ikke bryr oss så mye om å nå maks level så snart som mulig.
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg svartmaler ikke, bare sier at flesteparten av oss som spiller ikke bryr oss så mye om å nå maks level så snart som mulig. vel, flesteparten og flesteparten. De fleste jeg kjenner in-game gjør nettopp det, levler opp alter så raskt som mulig, så de kan raide og drive med pvp. Så er nok godt og blandet. Allikevel er spillet bedre egnet for folk som liker det du beskriver. er flere i guilden med tre lv 50 chars, og alts on the way. 50 hunter og 50 capt på min. Endret 29. april 2008 av Christeven
Moonshield Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hva med å starte en ny karakter? Dessuten kommer Book 13 ganske snart (den er ute i USA allerede) og vil gi oss et nytt område, og det kommer en ny expansion til høsten som øker levelcap'en til 60. Men som jeg sa vil du ikke like LotRO i lengden om du elsker WoW, lever for raids og mener maks level er toppen av lykke. Om du derimot spiller for å ha det moro og kan gå månedsvis uten å gå opp i level (for eksempel ved å skru av experiencen) vil du stortrives her. Er det mulig?
vikingkylling Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Nei, det er dessverre ikke mulig, men vi får håpe. Det var bare et eksempel da jeg vet det er mulig i noen MMORPG'er.
langtongting Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) I mine beste WoW dager var jeg i et ganske seriøst guild med en kjerne av spillere som startet med EQ. Guildet disbanda kort tid etter at The Burning Crusade kom ut, og gikk over til å spille LOTRO. Siden jeg ble ganske knytta til dette guildet så har jeg fulgt med på forumet deres og hvilken fremgang de har hatt i LOTRO. Nå i det siste ser jeg att mange av de mener LOTRO er ett døende spill! I alle fall når det kommer til end-game raiding. Lurte derfor på hva deres syn på saken er. Er det noen fremtid i LOTRO, eller vil det dø ut relativt fort? For å svare direkte på spørsmålet i emnet. Ja dette spillet er mer eller mindre forlatt, tatt forumet her i betrakning! Her har det blitt skrevet fint lite etter AOC ble sluppet ser det ut til. Hvordan lotro gjør det i sin helhet på verdensbasis vet vel få, siden Turbine ikke offentliggjør noe brukertall. Endret 12. juni 2008 av langtongting
StarGazer Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 The Lord of the Rings Online (Accuracy Rating: B) Launched on April 24, 2007, LotrO has been a big success for Turbine, winning several awards and garnering many positive reviews. While exact subscriber numbers have never been officially released, in August 2007 Turbine claimed LotRO was the second largest MMORPG developed in North America. This leaves out games like RuneScape, Dofus, and EVE Online; essentially, Turbine was indicating that the game had more current subscribers than EQ or EQ II, but less than World of Warcraft. Based on this statement, I estimate that as of August 2007 LotRO had approximately 200,000 subscribers. Inside sources place the number of active subscribers at 150,000 as of December 2007. http://www.lotro.com/ Lotro er ikke døende, men klart mister de noen spillere når nye mmoer kommer ut.
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 "Lotro er ikke døende, men klart mister de noen spillere når nye mmoer kommer ut." Altså det er døende ?
StarGazer Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 "Lotro er ikke døende, men klart mister de noen spillere når nye mmoer kommer ut." Altså det er døende ? Du dør ikke fordi du blir et år eldre hvert år vel? Spillere kommer og går. Sånn er det med alle mmo's. Et mmo er døende om de har en negativ vekst og når så få spillere at de blir tvunget til å stenge serverene. Lotro har 160k aktive subs.
vikingkylling Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Forumet her er nesten død, men LotRO er langt fra døende. Det er onsdagsmorgen på en europeisk server, og etter en liten tur innom spillet var det mange som spiller. Det sier vel litt? Dessuten er det snart sommerferie, så det vil bli en del færre som spiller aktivt frem til høsten. Da vil vi nok se en økning av aktive spillere igjen, og det er ikke lenge til MoM kommer. Dessuten får vi Book 14 (gratis oppdatering) før den tid, så jeg ville ikke bekymret meg for LotRO.
Khogn Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Om LOTRO er døende eller ikke avhenger først og fremst på utviklerens evne om å skape de andre viktige delene av Middle-Earth! Jeg synes det er ekstremt frustrerende for gamle Tolkien-fans å ikke kunne ta seg en tur til f.e. Isengard. Selv om spillområdet er ganske omfattende gjenstår det veldig begrenset i Tolkien-sammenheng og det er jo det som skuffer mest etter min mening. Ellers et veldig bra spill. Jeg sitter i håpet på at hele Middle-Earth blir tilgjengelig etter hvert... og fortsetter å spille.
vikingkylling Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Sist jeg hørte snakker de om en fem-års plan når det gjelder å utvide Middle-Earth. Vi får Mines of Moria i neste ekspansjon (kommer til høsten) og får møte blandt annet Galadriel. Det er først her Frodo, Sam og alle de der danner gruppen sin og drar ut på reise, så vi får nok flere ekspansjoner etterhvert hvor vi følger dem videre. Planen er visst å ta oss hele veien til Mordor etterhvert, så det nok bare å ha litt tålmodighet. Dessuten er det jo allered flere gratis oppdateringer og mini-ekspansjoner som gir oss enda flere områder som Evendim og Forochel, og mange flere er planlagt. Det eneste jeg ikke liker helt er at vi ikke kan spille som en slem rase bortsett fra i det kjedelige Monster Play. Men, men. Det er nå en liten detalje i et ellers utmerket spill.
Khogn Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det eneste jeg ikke liker helt er at vi ikke kan spille som en slem rase bortsett fra i det kjedelige Monster Play. Men, men. Det er nå en liten detalje i et ellers utmerket spill. Akkurat det er ganske bra, synes jeg. Da slipper vi å se orker og gobliner vandre rundt i gatene til Bree og Rivendell, eller vente rett utenfor. DET hadde drept hele Tolkien-sjelen.
vikingkylling Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Joda, det hadde vært teit. Men hva om slemminger som gobliner og orker hadde startet i Mordor og "trent seg opp" i relativt trygge omgivelser, og etterhvert som vi får nye områder vil de snille og slemme nærme seg hverandre? Resultatet kunne blitt en gigantisk krig i midten med snille og slemme spillere på begge sider. Det kunne jo ha blitt tøft, og det er jo tross alt en krig på gang allerede. I tillegg kunne vi hatt events som for eksempel en fiendehær som går berserk i Bree, eller følge Frodo, Aragorn, Gandalf og den gjengen der inn i Mordor? Det ville jo blitt litt forskjellig fra å starte en liten edderkopp på L50 og banke opp en og annen NPC hobbit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå