Gå til innhold

LOTRO, et døende spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mine beste WoW dager var jeg i et ganske seriøst guild med en kjerne av spillere som startet med EQ. Guildet disbanda kort tid etter at The Burning Crusade kom ut, og gikk over til å spille LOTRO. Siden jeg ble ganske knytta til dette guildet så har jeg fulgt med på forumet deres og hvilken fremgang de har hatt i LOTRO. Nå i det siste ser jeg att mange av de mener LOTRO er ett døende spill! I alle fall når det kommer til end-game raiding.

Lurte derfor på hva deres syn på saken er. Er det noen fremtid i LOTRO, eller vil det dø ut relativt fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

I likhet med WoW, så kommer det patcher med nye områder, quests, items o.s.v, også beregnet for lvl 50 (høyeste nivå foreløpig). Så jeg tviler på at LOTRO er noe mere "døende" enn hva WoW var i begynnelsen! ;)

Skrevet

Regner med fler spillere utover høsten, ettersom det blir fler utbedringer nye områder osv.

Område som dekkes nå er jo mindre en det som Frodo og co reiste gjennom i løpet av første bok. På samme måte er forhåpentlig bare dette starten på lotro. Jeg ser iaf fram til Moria, Rohan, Minas Tirith, Myrkwood osv.

Skrevet
Regner med fler spillere utover høsten, ettersom det blir fler utbedringer nye områder osv.

Område som dekkes nå er jo mindre en det som Frodo og co reiste gjennom i løpet av første bok. På samme måte er forhåpentlig bare dette starten på lotro. Jeg ser iaf fram til Moria, Rohan, Minas Tirith, Myrkwood osv.

9436962[/snapback]

Skal fortsette utviklingen i 5år ifølge Turbine

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Heiv meg på 7 dagers prøveperiode, mellomsekvensene til å starte med var jo helt patetiske (men det er vi sikkert alle enige om). Men det største problemet var jo at ingen spilte. Spillte 2 av de 7 dagene, gikk ut i går. Savnet også humor i spillet (kom til lvl 8). Kommer ikke tl å fortsette

Tror Age of Conan blir min greie :)

Endret av simalarion
Skrevet
Heiv meg på 7 dagers prøveperiode, mellomsekvensene til å starte med var jo helt patetiske (men det er vi sikkert alle enige om). Men det største problemet var jo at ingen spilte. Spillte 2 av de 7 dagene, gikk ut i går. Savnet også humor i spillet (kom til lvl 8). Kommer ikke tl å fortsette

Tror Age of Conan blir min greie  :)

9524509[/snapback]

Ingen spillte? Hvilken server og nårtid på døgnet spillte du? Du regner med at Age of Conan kommer til å inneholde mere "humor" enn LOTRO? :!: Utifra det jeg har sett av AoC, tviler jeg kraftig..

Skrevet (endret)
Ingen spillte? Hvilken server og nårtid på døgnet spillte du? Du regner med at Age of Conan kommer til å inneholde mere "humor" enn LOTRO?  Utifra det jeg har sett av AoC, tviler jeg kraftig..

Nei, aner ikke, spilte mellom 18 - og 23. Det vet jeg ikke men forventer ikke humor i Conan heller, bare at det er mye bedre. (når jeg nevnte det så sammelignet jeg med WoW, regnet med de fleste skjønte det siden ikke Conan er sluppet enda. Uansett der har du det)

Og oi så tøff og fancy du er i pantsen ;)

Endret av simalarion
Skrevet
Ingen spillte? Hvilken server og nårtid på døgnet spillte du? Du regner med at Age of Conan kommer til å inneholde mere "humor" enn LOTRO?  Utifra det jeg har sett av AoC, tviler jeg kraftig..

Nei, aner ikke, spilte mellom 18 - og 23. Det vet jeg ikke men forventer ikke humor i Conan heller, bare at det er mye bedre. (når jeg nevnte det så sammelignet jeg med WoW, regnet med de fleste skjønte det siden ikke Conan er sluppet enda. Uansett der har du det)

Og oi så tøff og fancy du er i pantsen ;)

9525540[/snapback]

Har forståelse for at du ikke likte LOTRO. Det er jo en smaksak selvfølgelig. Jeg spillte WoW litt over et år. Begynne å spille LOTRO i mai/juni. Var et spill jeg hadde gledet meg til, og hadde store forventninger! I begynnelsen var ikke jeg kjempe imponert jeg heller, men synes spillet blir bedre og bedre jo lenger opp i lvl man kommer. De nye områdene er fantastisk flotte, mye kult utstyr, spennende quest o.s.v.

Forventer også at Conan blir et veldig bra spill. Om det blir bedre en LOTRO (og WoW også for den saks skyld) vil tiden vise! :)

Skrevet (endret)

LOTRO er alt annet en døende. Var litt stille i sommer. Men siden meste parten tror jeg er godt voksne folk, har det tatt seg veldig mye opp i det siste. Spiller du prime time 1600-2300 på snowbourn eller laurelin er det mye folk over alt. Fra rivendell, evendim, thorins, agamar og ikke minst bree.

Men kan være litt enig med att raids er litt for mye bugs i. Var noen timer i helegrod i gpr . Lagger alltid grusomt dær. Blir bestandig stuck "in combat mode". og få en gm til og fixe så man kommer videre etc etc.. og lagg er gruuuusomt.

Og heldigvis. Du an drite i alt som heter raid når du runder 50. Tonnevis av cd/agamar,crafting etc etc og gjøre. Og er du lei level 50, lag ny char med ny craft ,race,profession. Jeg har en 50minstrel, 46 guardian,30 hunter, 24 captn og 7 lm. Så jeg kan være med og queste i alle områder om noen trenger hjelp osv.

(ikke stress til 50. gjerne rp litt osv)

Endret av alleibruk
Skrevet

The Shire er stille fordi det bare er quester til ca. lvl 16 der og de fleste spillerene har jo blitt mer enn det etterhvert. Thorins Gate var jo også fullstendig forlatt helt til de fikk de nye rep-questene i Sarnur (eller hva det kalles) i Bok-10-patchen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...