Gå til innhold

Overreklamering fra Arbeiderpartiet


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har sett at AP har begynt å reklamere over alt i Oslo. På t-baner, tog, buss, stasjoner, trikk, plakater langs gatene. Ikke bare litt men voldsomt mange plakater bare i en enkelt buss. Kjempestore er de også samt noen litt mindre. Det er jo nesten ikke mulig å snu seg rundt uten å unngå å se reklame for AP...

 

Hvordan får de penger til alt dette? Burde dette være lov? Bør ikke folk avgjøre hvilket parti de vil stemme på uten all denne reklamen?

 

*frustrert*

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel ikke så mye bedre fra Siv Jensen og Co ??  :no:

Mange ganger daglig på radio + forsiden av de store nettavisene ??

9427830[/snapback]

 

Hvis du virkelig mener at FRP er like ille bør du åpne opp øynene når du går ute.

Endret av Pestilence
Lenke til kommentar
Det er vel ikke så mye bedre fra Siv Jensen og Co ??  :no:

Mange ganger daglig på radio + forsiden av de store nettavisene ??

9427830[/snapback]

 

Hvis du virkelig mener at FRP er like ille bør du åpne opp øynene når du går ute.

9427850[/snapback]

 

Enten det, eller så bør du bytte batterier i HØREAPPARATET ditt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Men det kunne vært verre - I USA har man jo svertekampanjer og organisasjoner/private som spytter inn millioner av dollar i valgkampene.

9428549[/snapback]

 

Tja, vi har jo en AUF-button som viser en strekmann som kaster "FRP" i søpla (lik som den figuren bakpå godtepapir)...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
buttons.png

 

Virker som hele programmet til AUF består av å sverte FrP alt de kan. Var skolevalg og debatt på skolen min i dag (Kongsbakken VGS, Tromsø). Der stilte AUF-leder Martin Henriksen, og alt han gjorde var å vitse om FrP og høyresiden generelt. Dårlige vitser og sanger, som han forøvrig serverte forrige gang.

 

Morsomt nok, var representantene for FRP og Kystpartiet de eneste som holdt seg nogen lunde saklig.

 

Virker som skolevalget handler om hvilket parti som er mest "mote" og kult. I allefall etter min oppfattning. Irriterer meg grønn over dumme elever som går som sauer etter resten av flokken, uten å tenke seg gjennom.

Lenke til kommentar

På den ene siden forstår jeg AP, evt. andre som sverter FrP.

Det er en del punkter ved FrPs politikk som kan stilles store spørsmålstegn ved.

Det som skremmer Ap er at FrP begynner å bli såpass store at de utgjør en trussel - ikke mot Ap, men mot samfunnet.

Hadde det vært Høyre i FrPs posisjon, tviler jeg på at det hadde eksistert en AntiHøyrekampanje :p

Problemet er vel at Ap ikke skjønner at dette har en motsatt effekt.. Liksom.. hvis noen snakker dritt om fotballaget ditt og sier SIF er MYYYE bedre - hvordan reagerer du da? ;)

 

UANSETT mener jeg ikke det er APs oppgave å fortelle folk hvem de ikke bør stemme.

La sånne som Stordalen ta seg av dette =)

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har sett at AP har begynt å reklamere over alt i Oslo. På t-baner, tog, buss, stasjoner, trikk, plakater langs gatene. Ikke bare litt men voldsomt mange plakater bare i en enkelt buss. Kjempestore er de også samt noen litt mindre. Det er jo nesten ikke mulig å snu seg rundt uten å unngå å se reklame for AP...

 

Hvordan får de penger til alt dette? Burde dette være lov? Bør ikke folk avgjøre hvilket parti de vil stemme på uten all denne reklamen?

 

*frustrert*

9427795[/snapback]

 

Merkelig at dette er ille nå, dette er jo noe som bla FRP har forvart i lange tider .

:whistle:

Lenke til kommentar
Jeg skulle så veeeldig gjerne likt å sett hvordan AP ville klart seg uten pengesekkene til LO.

9429066[/snapback]

 

Det hadde sikkert vært ille for dem,muligens nesten like ille som om Høyresiden hadde mistet pengestøtten fra rike bedriftseiere :D

9429273[/snapback]

 

Jah.. eller like ille som om FrP hadde betalt skatt :ohmy:

9429303[/snapback]

 

He he gode poeng ja! :)

Lenke til kommentar
Hvordan får de penger til alt dette? Burde dette være lov? Bør ikke folk avgjøre hvilket parti de vil stemme på uten all denne reklamen?

9427795[/snapback]

De får nok sine fine penger av LO som det blir sagt ovenfor her i tråden.

Det er nok dessverre ikke ulovlig å reklamer for politiske partier, du må nok bare bite i deg frustrasjonen din, det er ikke mange dagene igjen til valget :)

 

Det beste hadde nok vært om det ikke var slik reklamepress ja, men vi lever ikke i en perfekt verden ;)

Lenke til kommentar
Det er vel ikke så mye bedre fra Siv Jensen og Co ??  :no:

Mange ganger daglig på radio + forsiden av de store nettavisene ??

9427830[/snapback]

Det er da radiokanalene og avisene som bestemmer hva de skal ta opp. Ikke akkurat det samme som å teppebombe Oslo med commie-reklame (som forøvrig gjør meg kvalm).

Lenke til kommentar

Akkurat som radiokanalene kan bestemme hva slags REKLAME som sendes kan eierne av diverse billboards rundt i Oslo bestemme hva som skal henge "rundt forbi"

 

Og REKLAME på forsiden av bl.a. Vg.no blir nok ikke bestemt av redaksjonen i avisen, men av reklameavdelingen e.l.

 

Gidd å lese hva som blir skrevet før du svarer, please ?! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...