Gå til innhold

Tråden om Samsung U700, diskuter den her!


Torethie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har telefonen selv, veldig fornøyd selvom jeg har opplevd litt slark i skyvemekanismen.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan kaste 2GB microSD kortet mitt og kjøpe et 4GB? Noen som vet? Ingen butikker som kunne svare på det heller.

Fikk bare med meg at overføringssystemet i de nye 4GB brikkene skulle være nytt og det var ikke sikkert U700 støttet dette...

 

Håper noen der ute har peiling og eventuelt prøvd, nysjerrig på om/hvor mye tregere telefonen blir :p

Lenke til kommentar
Jeg har telefonen selv, veldig fornøyd selvom jeg har opplevd litt slark i skyvemekanismen.

 

Det jeg lurer på er om jeg kan kaste 2GB microSD kortet mitt og kjøpe et 4GB? Noen som vet? Ingen butikker som kunne svare på det heller.

Fikk bare med meg at overføringssystemet i de nye 4GB brikkene skulle være nytt og det var ikke sikkert U700 støttet dette...

 

Håper noen der ute har peiling og eventuelt prøvd, nysjerrig på om/hvor mye tregere telefonen blir :p

9416969[/snapback]

 

Slark?? :hmm: ikke bra......har kanskje tenkt å kjøpe den, men vill ikkje betale 3000 for noe som blir ødelagt med en gang :nei:

 

 

Og kossen er det me sms tonene??

Har hørt at du berre kan ha polytoner som meldingslyd :hrm: Er det innebygd noen kule lyder eller bare dårlige?? Vet ikke om eg orker å ha bare teite polytoner som meldingslyd :hmm:

Endret av Torethie
Lenke til kommentar

Vel, slarken er veldig liten, håper bare ikke det er kun min som har det...

 

SMS toner er kun polyfoniske, og det er bare 5 lagt inn som standard, de er ikke noe spesielt kule :p

 

Lyden på headsetet som følger med er veldig bra til å være standard og jeg bruker den som mp3 spiller nesten hver dag uten noen problemer. Batteri-tiden er ikke så verst, men hvis du snakker mye/bruker 3g/mp3 spiller 4-5 timer hver dag så må du lade hver/annenhver dag.

 

Men det er vel ikke noe nytt i forhold til andre telefoner, pluss denne telefonen handler mye om utseende, som var den største faktoren for at jeg kjøpte den :) Utrolig fin!

Lenke til kommentar
Er det mulig med noe U600-stoff her eller er telefonen for forskjellige?

 

Lurer på om det bare er min som er fryktelig treg når det gjelder å skifte sang i mp3-spilleren?

9425666[/snapback]

 

joda, det går fint...

 

Har hørt at det er flere som sliter med det,

me vet ikke noe nøyaktig

Lenke til kommentar
Jeg har fylt opp 2GB brikken min på U700 og opplever ikke at den går noe spesielt tregt.

9464135[/snapback]

Hvordan program brukte du til å overføre musikken?

Jeg synkroniserte med MediaMonkey.

9468125[/snapback]

 

Brukte bare Windows Utforsker og kopierte jeg :) Liker cover funskjonen også i MP3 spilleren. Har prøvd Samsung programmet som følger med og, funker veldig greit. Har fortsatt ikke fått svar på om jeg kan bytte ut 2GB kortet mitt til 4GB, får vel ta en tur innom butikken etterpå :)

 

Anbefaler uansett telefonen på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...