Gå til innhold

Klump i Sørlands Chips posen min!

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nei, lur heller på om du skal plukke den opp av klosettet og smake på den.

9406129[/snapback]

Du er syk. EDIT: Jeg skjønner det var ironi/sarkasme

Endret av RougeAlien
Skrevet

Jeg tror også at det bare er fettavfall eller en produksjonsfeil men det jeg er bekymret for er jo om det kan være noe avfall som er skadelig og som har da infisert resten av chipsene. Jeg har jo spist noen av chipsene før jeg fant klumpen. Og jeg håper bare det ikke er noen bakterier eller noe sånt som kan gjøre meg syk etc.

Skrevet

Det du kan gjøre er jo å sende inn en klage til de som lager Sørlands Chips og få masse poser gratis.

Har gjort det mange ganger før og de fleste firmaer deler villig ut masse gratisting hvis du klager.

Fikk en gang 10-15 pakker med Chillinøtter fordi 4-5 av nøttene smakte bittert.

Skrevet (endret)

Ja jeg sendte inn en e-post med bilde av klumpen.

EDIT: Men jeg kan ikke sende inn posen med klumpen da den er på vei til havet.

Endret av RougeAlien
Skrevet
Fikk en gang 10-15 pakker med Chillinøtter fordi 4-5 av nøttene smakte bittert.

9406184[/snapback]

Seriøst? Hadde noen chillinøtter her forleden, de smakte piss :hmm:

Skrevet (endret)

Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)
Eventuellt er det en del av The Man sin konspirasjon om å plante alien-egg i utvalgte jordboere og ta del i et groteskt Mind control eksperiment om nøyaktig 6 år, da alle som har blitt impregnert blir "aktivert" samtidig.

9406195[/snapback]

Men da er jeg jo fri da og kan lage en motstandsbevegelse mot disse slemmingene.

EDIT: Eller kanskje jeg egentlig er et romvesen. Kanskje det er derfor jeg har kalt meg sminkeromvesenet!

Endret av RougeAlien
Skrevet

Jeezes! Så utrolig paranoid folk er... :roll:

Uansett om det er et rart potetflak, en papirbit eller en del av et brukt kondom så er det fritert! Det kan ikke være mye bakterier og jævelskap igjen der!

Skrevet

Etter all bakteriepropagandaen på tv så er det vel ikke rart man blir litt paranoid?

Jeg har ikke kastet posen enda så det er fortsatt potetløv igjen der. Jeg har bare ikke spist noen enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...