Gå til innhold

Last ned Command & Conquer gratis


Anbefalte innlegg

..Nei, diskusjon.no har ikke hevet warez-reglene sine ;)

 

Download Command & Conquer For Free

 

Today is the Command & Conquer series' 12th birthday! To celebrate, EA is giving away free downloads of Command & Conquer Gold:

 

Thanks largely to the efforts of our loyal fans whom continue to sustain and grow the Command & Conquer community, Command & Conquer has become a legendary franchise and it’s time to celebrate its birth once again.

 

In order to give back to the fans for over 12 years of devotion we are putting together a 12th Anniversary celebration during the month of September. However, as any Command & Conquer fan knows, the true party starts today, August 31st, which marks 12 years since Command & Conquer Gold launched way back in 1995.

 

To kick the celebration off, today we have a special surprise which we are certain new and old Command & Conquer fans will enjoy. We are providing the original Command & Conquer Gold as a free download, compatible for Windows XP! This is the same version included with the collectors pack Command & Conquer: The First Decade, and is now available for you to download for free!

 

We are providing the ISO image of C&C GOLD for both the GDI and Nod discs. In order for C&C GOLD to run on Windows XP, you will need to burn the ISO image onto a CD with a CD Burner and any "CD Burning Software" such as Nero, Alcohol, etc. There are also a few extra steps in order to make C&C GOLD run on Windows XP after you burn it to CD. Please click the link below for the exact instructions after you download both files!

 

CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD GDI ISO

CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD Nod ISO

CLICK HERE TO DOWNLOAD C&C GOLD INSTALL INSTRUCTIONS

 

Så her er det bare å hente folks! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg har det fra før av så. Viste dere at en kan spille 1vs1 multiplater på C&C med en liten patch?

 

Det er dødsgøy spesielt om du er C&C Blodfan.

 

Da kan en bygge en mengde med enheter en tidligere ikke kunne bygge men som er tilgjengelige i spillet fra tid til anen.

 

C&C LAN patch

http://strike-team.net/nuke/html/index.php...=article&sid=82

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Virker dette?  Jeg kjøpte First Decade, og i den pakken fungerte ikke C&C skikkelig, spillet bare låste seg et lite stykke inn hver gang.   :hrm:

9403084[/snapback]

 

Min virket nesten helt fint foruten en bug som gjorde at spillet klikket når jeg kjørte enhetene helt opp i øverste kanten av mappet. Fryktlig irriterende. Satt faktisk helt fast på NOD sin campaign der det krevdes at jeg flyttet enhetene helt opp i kanten på et brett for å komme meg videre.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...