Gå til innhold

Endelig: Fengsel for sagging!

Vice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det har jo blitt sånn nå! Nesten alle ungdommer i alderen 14 og oppover har buksa nedpå rævva.

Leste i en avis at det hadde blitt forbudt på en skole, og sagge, og briefe med Bjørn Borg xD

(kleskode)

Endret av Spirit99
Skrevet
Synlig undertøy er, ifølge lovgivere i Delcambre, en trussel mot samfunnet.

Dummeste jeg har hørt!

9398137[/snapback]

Hah, lo godt av denne selv.

Hvorfor latterliggjør Luisiana for hele verden med vilje?

Skrevet

Det er jo forskjellig hva folk betrakter som sagging, men jeg er ikke helt fan av folk som går med buksa dratt langt opp i ræva. Å vise hele stumpen ser heller ikke akkurat kult ut, men foretrekker og ha den litt lenger ned enn langt opp...

Skrevet

Jeg kan ikke helt se problemet? Vet at det er en skole her i Bergen som faktisk har gitt forbud mot bare mager og synlig trusestreng. Det er minst like latterlig som å gi bot til saggere. Jeg mener, hvorfor ikke bare la folk kle seg som de vil? Jeg er ikke noen gigantisk fan av jenter som må blotte g-strengen sin og navlepiercingen sin, eller gutter som må briefe björn borg-boxerne sine, men jeg gidder ikke å gå inn for å nekte dem det. -_-

Skrevet

Herre. Sånn går det når maktsyke, konservative, idiotiske mennesker sitter på makta.

Dette kan man vel bare føye til den lange listen med rettigheter som mistes i søpple-landet USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...