Gå til innhold

Hjelp til valg - Xbox/ps3

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei, skjønner at dere ikke vil ha en slik diskusjon. Jeg er helt likegyldig når det kommer til hvem er best. Jeg vil bare ha svar på hvilken maskin/og utgave jeg får mest valuta for pengene for, med tanke på antall spilltimer. Jeg har en kraftig pc, som jeg helst spiller på, men vil ha en maskin jeg kan spille med venner, både sammen og online.  Jeg VET at jeg ikke skal kjøpe mange spille til konsollen.

Vil ha flere meninger. Vet at de nogenlunde er helt like på grafikk. det er ikke det som teller, det er som sagt det andre

9393746[/snapback]

Hvis du allerede har en kraftig pc vil jeg anbefale deg å gå for PS3. Noen av de råeste spillene på X360 finnes allerede, eller kommer til PC om ikke lenge. Disse er blant annet Gears of War og Bioshock. Gears of War vil også få ekstra innhold i form av flere baner og oppgradert grafikk. Du vil gå glipp av Forza 2, men derimot få svidd mye gummi i GT5 Prolouge, som kommer før jul. Mens du venter på stortitlene som kommer i 2008 (MGS4, GT5, Killzone 2) koser du deg med Warhawk, Uncharted: Drakes Fortune, Heavenly Sword og allerede nevnte GT5 Prolouge. ;)

I tillegg har du Motorstorm og Resistance: Fall Of Man som begge er knallgode lanseringsspill.

Teksten ble kanskje litt pro-Sony, men argumentene står fortsatt. :)

Håper dette hjelper deg litt på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet at PS3 kanskje er det beste valget i fremtiden. Men med tanke på at jeg ikke spiller spill som Heavenly Sword, Ratchet and Clank, Warhawk bør jeg kanskje velge 360. Husk at jeg NEKTER å betale 6000kr for en konsoll. Jeg går ikke over 4000kr. Med hensyn til hvor mange timer jeg kommer til å bruke den (med tanke på at jeg HELST kjøper spill til PC), er kanskje det beste valget xbox. MEN, jeg har eid ps1 og ps2 i alle år, og har alltid vært fornøyd med disse. Bare lurer på om jeg kommer til å angre hvis jeg nå skifter til xbox.

Skrevet
Ja, jeg vet at PS3 kanskje er det beste valget i fremtiden. Men med tanke på at jeg ikke spiller spill som Heavenly Sword, Ratchet and Clank, Warhawk bør jeg kanskje velge 360. Husk at jeg NEKTER å betale 6000kr for en konsoll. Jeg går ikke over 4000kr. Med hensyn til hvor mange timer jeg kommer til å bruke den (med tanke på at jeg HELST kjøper spill til PC), er kanskje det beste valget xbox. MEN, jeg har eid ps1 og ps2 i alle år, og har alltid vært fornøyd med disse. Bare lurer på om jeg kommer til å angre hvis jeg nå skifter til xbox.

9398753[/snapback]

Hvorfor i helvette lagde du denne tråden da? :p

Skrevet

9398753[/snapback]

Hvorfor i helvette lagde du denne tråden da? :p

9398939[/snapback]

Se første post du, jeg kan importere (men da blir jo blueray sone 1 osv, litt kjipt)

Skrevet (endret)

Kan jo si mine meninger jeg og.

Xbox 360 har for øyeblikket flere god-spill enn ps3, men hvis du hovedsakelig spiller på pc så finner du sikkert nok spill på begge konsollene. Det finnes jo bla. gode sports- og bilspill på begge, og det er jo klassikkere for å spille sammen.

HDMI er ikke noe du trenger om å tenke for mye på, komponent holder lenge på en 32".

Legger du ut ekstra for en ps3 så får du en stillere konsoll med lavere feil-prosent.

Viss du ikke allerede heller mot en konsoll, kan du like-gjerne la utformingen på kontrollene eller det astetiske være avgjørende. Du vil kunne ha det like morsomt på begge konsollene.

Endret av Blomvik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...