Gå til innhold

TEST: LG L226WTQ

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Woow, fikk min idag og dæven. Den er stooor :) . Testa den litt i spill og må si jeg er mektig imponert :)

Har bare ikke funnet ut hvordan man vipper den litt opp :(:blush:

Endret av chokke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det følger med en monteringsguide (?). Hvis foten ikke er klikket ordentlig på plass, da er den ikke riktig montert og kan være umulig å vippe.

Man må bruke litt kraft for tilpasningene er ganske trange. Når foten er riktig festet tar man godt tak oppe og nede på skjermen, og "bryter" den i ønsket stilling.

Virker litt voldsomt kanskje, men det er bare snakk om å trykke bestemt.

Skrevet

Det følger med en monteringsguide (?). Hvis foten ikke er klikket ordentlig på plass, da er den ikke riktig montert og kan være umulig å vippe.

Man må bruke litt kraft for tilpasningene er ganske trange. Når foten er riktig festet tar man godt tak oppe og nede på skjermen, og "bryter" den i ønsket stilling.

Virker litt voldsomt kanskje, men det er bare snakk om å trykke bestemt.

9426880[/snapback]

Blah, den mangla noe sånt som 3 mm fra skjerm til det leddet som fester den i foten. Funker fjell nå. Elskbar skjerm :D .

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny skjerm, og jeg vurderer de nevnte LG- og Samsung-modellene. Nå er det mye blest rundt disse to, men fins det andre merker/modeller som er verdt å vurdere (i samme prisklasse)?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis de ikke reklamerer (for det gjør man selvsagt om man har en spesial-avtale) for noe annet, så er det snakk om ISO-standarden (litt usikker på hva den er nå, men er det ikke snakk om 2 pixler og 4-5 subpixler eller noe?).

Skrevet

Tenkte jeg også skulle bestille denne, men er litt usikker på om jeg skal gå for WF eller SF. Noen som har noen anbefalinger?

Dere som har den... hva har dere bestilt og ser dere noen fordeler/ulemper med den ene i forhold til den andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...