Gå til innhold

Warhawk ute nå på PSN EU


Anbefalte innlegg

Hehe, kjenner til det. Må ut og få meg headsett tenker jeg.

Du kunne latt meg leve litt lengre psino... :)

9390565[/snapback]

 

hehe, ja, men ble tatt av en annen kis først, så da tenkte jeg "jaja, la oss bare begynne". 24 stykk kom ganske fort :D

 

Er det noen som forøvrig har hørt noe om når SCEE-serverene kommer opp? EDIT: NVM, ser de er oppe nå, så spiller der en stund for å se hvordan ting funker

Endret av psino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker

9390512[/snapback]

 

Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker

9390523[/snapback]

WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft.

 

Edit: Jeg vil også spille, men jeg sitter lutfattig og venter på at vår alles kjære venn Lånekassen skal gi meg penger. :hrm:

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker

9390512[/snapback]

 

Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker

9390523[/snapback]

WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft.

9391139[/snapback]

 

Kvinner har større makt du noen gang vil forstå.

De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned :!:

Endret av Elitespilleren
Lenke til kommentar
kommer nok til å kjøre den hele kvelden, om ikke madamen klikker

9390512[/snapback]

 

Samme her. Får ta oppvasken, gi ros og kos og kjøpe noen blomster så skal jeg klare å smiske til meg en hel spillkveld uten at hun klikker

9390523[/snapback]

WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft.

9391139[/snapback]

 

Kvinner har større makt du noen gang vil forstå.

De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned :!:

9391170[/snapback]

Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser?

 

WTF? Du trenger ikke å gjøre alt det. Hvis hun begynner å mase ber du henne bare pent om å holde kjeft.

9391139[/snapback]

Kjønnsrollene står sterkt, skjønner jeg? :ermm:

9391193[/snapback]

:!:

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Kvinner har større makt du noen gang vil forstå.

De er utspekulerte og jeg ofrer ikke en spillkveld med hold kjeft og må klare meg uten sengehygge 1 måned laugh.gif

Vel, jeg har da en samboer selv. Men hun spiller Harvest Moon 24/7 på DSen sin så hun klager ikke så mye på at jeg spiller. Ellers ser jeg på sengehygge som noe det er jeg som kan tilby. Damer som bruker slike straffemetoder må settes på plass. Hun er rett og slett ikke temmet.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Bare jeg som har en dame som respekterer mine interesser?

9391191[/snapback]

 

Samboer respekterer mine interesser, men å si hold kjeft er ingen god løsning

9391204[/snapback]

Nei, den er jeg enig i.

 

Skal ikke være nødvendig å dra det så langt at man må smiske for å få spille litt uansett :)

Lenke til kommentar
Skal ikke være nødvendig å dra det så langt at man må smiske for å få spille litt uansett :)

9391213[/snapback]

 

Var mere ment som en spøk. Kommer ikke til å ta oppvasken men alltid koselig å gi hun blomster :)

Smisker ikke, hun vet når jeg skal spille. Går stort sett greit så lenge jeg ikke ødlegger fav seriene hennes på TV.

Endret av Elitespilleren
Lenke til kommentar
Var mere ment som en spøk. Kommer ikke til å ta oppvasken men alltid koselig å gi hun blomster smile.gif

Jeg har aldri gitt en eneste blomster til min. Kanskje du rett og slett er litt snillere enn meg.

9391411[/snapback]

 

Jeg gjør ikke det for å være snill, synes det er koselig

Nok om samboere, la oss holde oss til tema

Lenke til kommentar

oh dette har jeg gledet meg til en stund.

Er selvfølgelig på jobb til kl 20 idag, men er med etter det :D

 

Hvis dere vil legge meg til i friendlista er det bare å gjøre det, PSN iden min er: GoGreen

 

kommer til å bli noen lange timer på jobb idag :p

 

EDIT: er det forresten mulig å spille 2 player split screen på nettet? slik som f.eks Calling All Cars kan

Endret av andgob
Lenke til kommentar
PSN: utestengt fra gamer.no men lagar berre nye nick heile tida. :)

 

Såg video frå warhawk idag. Luftkampane ser utruleg tøffe ut. Men på bakken var alt veldig 'påklistra' følar eg. Virka som om dei bare har klaska det på.

9392111[/snapback]

Det er arkade så det holder ja, men jeg syns ikke det er spesielt påklistra. Hadde det like gøy på bakken som i lufta jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...