Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror sjansene for at Nani spiller en stor sesong neste år, er like store som at Babel får en stor sesong.

 

Gode spillere begge to, men eier ikke et fnugg av spillerforståelse.

Er redd du har rett her altså, men skal bli spennende å se hvilken rolle nani får i laget kommende sesong, eller om han blir med i planene i det hele. Uansett som Points nevner her, skal bli spennende å se fremover, men jeg er nok en tvilerene selv.

Lenke til kommentar

Han er nok ganske så sikkert med i planene videre. Vi har pdd. Valencia som jeg er ganske sikker på at blir fast på høyrekanten, og Park på venstresiden som jeg ikke tror får/kan spille alle kamper. Obertan tror jeg får flest kamper fra benken og Tosic er fortsatt for veik for Premier League. Jeg tror Nani og Valencia vil bli de faste kantspillerene våre. Jeg synes faktisk at Babel imponerer for Nederland i deres 4 - 3 - 3 formasjon, og han sier jo faktisk selv at det passer han mye bedre å spille slik enn i Liverpools 4 - 2 - 3 - 1. Jeg har mer tro på Nani enn Babel mest fordi jeg ser bedre basisferdigheter hos Nani. Jeg har ordentlig tro på Nani, og regner med at SAF tenker som meg. Du vet hva de sier: "Great minds think alike".

Lenke til kommentar
Enig med laget ovenfor, men streaken til VDS gjør at jeg mener han fortjener keeperplassen. Jeg mener også at Carrager er bedre enn Arbeloa.

 

Da har du sett 0, (NULL) kamper med Carragher som høyreback siste sesong. Carragher hadde ikke spilt seg inn på noen av de 6-8 beste lagene i Premier League på den plassen. Han er rett og slett drææt som høyreback for et lag som angriper mer en de forsvarer seg. Offensivt har han ingenting å bidra med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så faktisk ca 0 (null) kamper med Carra på rb sist sesong ja, tenkte bare at det ble mindre ramaskrik om han fikk en (ufortjent) plass på laget.

Lenke til kommentar
Så faktisk ca 0 (null) kamper med Carra på rb sist sesong ja, tenkte bare at det ble mindre ramaskrik om han fikk en (ufortjent) plass på laget.

 

ok, for han er altså 0 verdt som høyreback og er hakket bak Vidic/Ferdinand så han har ingenting i en slik 11 å gjøre.

 

Om ikke laget ser slik ut da: (3-5-2 m/ vingbacker)

---------------------------------------------------

Reina

 

Carra - Rio - Vidic

 

Johnson - Alonso - Gerrard © - Carrick - Evra

 

Rooney - Torres

---------------------------------------------------

Tror jeg velger det laget foran mye andre forslag som har kommet her. Boarder line om Reina eller VDS står. Carrick-Heargreaves-Macherano er lett match pr dags dato.

 

Alonso vs Fletcher og andre fra United er også lett match. Kan diskutere Evra ut og sette Park inn der.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Alonso vs Fletcher og andre fra United er også lett match. Kan diskutere Evra ut og sette Park inn der.

Fletcher danket ut alle på Uniteds midtbane ifjor, han ble foretrukket foran både Scholes og Carrick. Jeg vil si at sammen med Giggs var han den klart beste på Uniteds sentrale midtbane ifjor alt sett under et. Å jeg ser ikke behovet til å ha både Carrick og Alonso på samme lag. Jeg er sikker på at hadde Carrick vært mørk i huden og hatt et sør-europeisk navn ville han vært mye mer ettertraktet å lagt merke til. Samme gjelder Fletcher, men de er kjedelige Britiske som scorer relativt lite. Kan sammenligne dem med Parker, Sidwell o.l som heller ikke gjør så mye ut av seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Neste sesongs lag i en 4-2-3-1 formasjon.

 

Reina

Johnsen Ferdinand Vidic Evra

Mascherano Alonso

Valencia Gerrard Rooney

Torres

 

Det er vel rett og slett det beste laget? Ja, jeg vet vi ManUtd og Liverpool supportere aldri vil bli enige, men jeg føler dette var ganske objektivt :thumbup:

 

beste ellveren i tråden så langt. Går Alonso ut så stepper Carrick inn eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Neste sesongs lag i en 4-2-3-1 formasjon.

 

Reina

Johnsen Ferdinand Vidic Evra

Mascherano Alonso

Valencia Gerrard Rooney

Torres

 

Det er vel rett og slett det beste laget? Ja, jeg vet vi ManUtd og Liverpool supportere aldri vil bli enige, men jeg føler dette var ganske objektivt :thumbup:

 

beste ellveren i tråden så langt. Går Alonso ut så stepper Carrick inn eller?

Sikkert forbi det er den første med flere fra Pool.
Lenke til kommentar
Som sagt, skreddersydd for Liverpool. Vidic og Ferdinand trenger absolutt ingen dm.

 

Så Man United spiller ikke med noen DM (antar at dette er defensiv midtbane) idag?

 

ingen defensive midtbanespillere + 2 vinger burde jo gi mange mål da, er jo sikkert grunnen til at United scoret flest mål i Premier League ifjor.

 

2 defensive midtbanespillere i en 4-2-3-1 betyr ikke et mer defensivt lag.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Vi har kun Carrick som fungerer som ballfordeler å dermed har en lavere plassering i banen. Man kan kalle Keane en defensivmidtbane, men han var ikke det han heller.

 

2 defensive midtbaner er overkill.

 

ingen defensive midtbanespillere + 2 vinger burde jo gi mange mål da, er jo sikkert grunnen til at United scoret flest mål i Premier League ifjor.

Næmmen, så spissfindig. Det er synd det ikke deles ut premier for flest mål da. Det ene året dere scorer mål vet dere hvertfall å melke det. Vi hadde 11 spillere ute ifjor, Spilte vel 85% av sesongen ifjor uten alle våre førstevalg i forsvaret. Å flere kamper med alle fire ute. Da er det ikke rart vi var mer defensiv enn vi har vært i de tidligere årene. Å når man i tillegg har spillere som Ronaldo, Berba, Tevez og Rooney så får vi de målene vi trenger.

Lenke til kommentar

kjl

 

Vi har kun Carrick som fungerer som ballfordeler å dermed har en lavere plassering i banen. Man kan kalle Keane en defensivmidtbane, men han var ikke det han heller.

 

2 defensive midtbaner er overkill.

 

ingen defensive midtbanespillere + 2 vinger burde jo gi mange mål da, er jo sikkert grunnen til at United scoret flest mål i Premier League ifjor.

Næmmen, så spissfindig. Det er synd det ikke deles ut premier for flest mål da. Det ene året dere scorer mål vet dere hvertfall å melke det. Vi hadde 11 spillere ute ifjor, Spilte vel 85% av sesongen ifjor uten alle våre førstevalg i forsvaret. Å flere kamper med alle fire ute. Da er det ikke rart vi var mer defensiv enn vi har vært i de tidligere årene. Å når man i tillegg har spillere som Ronaldo, Berba, Tevez og Rooney så får vi de målene vi trenger.

 

4-2-3-1 er veldig mye mer offensiv en den klassiske 4-4-2. Det vet jo alle som har sett Nederland spille fotball.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...