Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye bedre enn Carrick? Nei. Litt bedre enn Carrick? Ja, iallefall denne sesongen. Fletcher er en annen spillertype enn Alonso så de kan ikke sammenlignes. Fletcher er bedre til å gjøre det han gjør, og Alonso er bedre til å gjøre det han gjør.

 

Alonso er i en klasse for seg, Wisbatøv ;)

Lenke til kommentar

Reina

Ferdinand Vidic

Arbeloa Evra

 

Mascherano Alonso

 

C.Ronaldo Gerrard Rooney

 

Torres

 

Vurdering:

 

Reina(GK): Reina og VDS er begge to klassekeepere, og begge hadde forsvart en plass, her er vel det punktet som er gjevnest, og derfor velger jeg som Liverpool supporter å gå for Reina.

 

Arbeloa(HB): Arbelo har hvert stabilt god gjennom nesten hele sesongen, og har gjort få feil, ingen av Man Utd sine høyrebacker kan måle seg denne sesongen. Neste sesong tar sannsynligvis Johnsen over.

 

Ferdinand & Vidic(CB): Rio og Nemanja har vært stabilt gode, og få feil, de er begge sterke duellspillere og utfyller seg på en veldig bra måte, Carragher er en stor utfordrer, men har vel egentlig ikke de store kvalitetene som en toppspiller, men alikavell har han spilt som en i mange år! Alikavell hadde jeg gått gor United-duoen

 

Evra(LB): Evra er en klasseback og Aurelio er vel nærmeste utfordrer, men skader ødelegger.

 

Mascherano & Alonso(DM): Midtbaneduoen har vært overlegen, Carrick er vel eneste utfordrer, men i år så velger jeg Alonso med stor margin, mascherano har vel egentlig ingen utfordrer i denne oppstillingen?

 

Ronaldo(HM): Jeg tar med Ronaldo i og med at jeg baserer dette på fjorårssesongen, og da trenger vel ikke han en begrunnelse? kanskje Valencia tar over.

 

Gerrard(AM): Gerrard er vel selvskreven, og det er ingen som gjør en bedre jobb enn han i denne posisjonen.

 

Rooney(LM): Rooney har hvert ganske bra ute på kant, og på landslaget har han og Gerrard spilt veldig bra sammen, og jeg tror han kunne gjort en mye bedre jobb enn f.eks Riera som er ganske ubrukelig må jeg si..

 

Torres(ST): Det er vel ingen som kan velges fremfor Torres i dennne posisjonen, og han er den naturlige toppscoreren på et lag.

 

Dette laget er vel ganske rettferdig, og keeperplassen er så og si åpen vil jeg si og 5 uteespillere fra hvert lag tyder på jevnhet:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Enig med laget ovenfor, men streaken til VDS gjør at jeg mener han fortjener keeperplassen. Jeg mener også at Carrager er bedre enn Arbeloa.

 

Mitt lag forran neste sesong:

 

VDS

Johnson-Vidic-Ferdinand-Evra

Gerrard-Carrick-Anderson-Valencia

Torres-Rooney

 

Alonso hakk i hel, han har høyere toppnivå, men også lavere bunnivå. Litt for variabel for min del.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Jeg skal gidde å begrunne laget mitt :)

 

Jeg tror Nani tar steget ut av skyggen til Ronaldo. Han spilte stort sett bra når Ronaldo ikke var på banen og har stor tro på seg selv. Jeg tror han kommer til å ha en kjempesesong neste år sammen med Valencia og jeg ser virkelig ikke at Riera skal klare å danke han ut der.

 

I forsvaret så kan jeg ikke se at noen Liverpool - spiller skal ha en bedre sesong enn Evra, Vidic, Ferdinand hvis det ikke kommer en skade, men jeg har stor tro på egne spillere og med en langtidskade på Ferdinand/Vidic så er jeg sikker på at Evans ville ha tatt en plass. Det han viste forrige sesong viste meg at han har mye bedre spilleforståelse enn Skrtel/Agger. Carragher tror jeg neppe vil gjøre en kjempesesong, men en helt grei en.

 

Keeperplassen er det forresten godt mulig at Reina tar, men jeg tillater meg allikevel og sette Van Der Sar der selv om jeg forventer at Foster får en god del kamper til neste sesong.

 

Gerrard er selvskreven på midtbanen, Kuyt tror jeg ikke innehar nivået til å gjøre en bedre sesong enn Valencia som har bevist at han har ferdigheter i Wigan. Alonso på sitt beste er verdensklasse, men før denne sesongen hadde han to helt greie/middelmådige sesong og det var også grunnen til at det virket som Benitez ønsket han bort på slutten av forrige sesong. Jeg tror Maestroen Carrick vil dominere spillet i mye større grad og gjøre en kjempesesong. Jeg tør aldri i livet å sette Owen/Berbatov foran Torres da Torres har bevist mye mer, men jeg håper :)

 

Jeg tror at etter 09/10 sesongen så vil de fleste mene at dette var det beste Man Utd/L'Pool laget og det er min mening, men du får gjerne tro noe annet. Jeg har som United - supporter mye større tro på United - spillere enn Liverpool spillere.

Lenke til kommentar
Jeg skal gidde å begrunne laget mitt :)

 

Jeg tror Nani tar steget ut av skyggen til Ronaldo. Han spilte stort sett bra når Ronaldo ikke var på banen og har stor tro på seg selv. Jeg tror han kommer til å ha en kjempesesong neste år sammen med Valencia og jeg ser virkelig ikke at Riera skal klare å danke han ut der.

 

I forsvaret så kan jeg ikke se at noen Liverpool - spiller skal ha en bedre sesong enn Evra, Vidic, Ferdinand hvis det ikke kommer en skade, men jeg har stor tro på egne spillere og med en langtidskade på Ferdinand/Vidic så er jeg sikker på at Evans ville ha tatt en plass. Det han viste forrige sesong viste meg at han har mye bedre spilleforståelse enn Skrtel/Agger. Carragher tror jeg neppe vil gjøre en kjempesesong, men en helt grei en.

 

Keeperplassen er det forresten godt mulig at Reina tar, men jeg tillater meg allikevel og sette Van Der Sar der selv om jeg forventer at Foster får en god del kamper til neste sesong.

 

Gerrard er selvskreven på midtbanen, Kuyt tror jeg ikke innehar nivået til å gjøre en bedre sesong enn Valencia som har bevist at han har ferdigheter i Wigan. Alonso på sitt beste er verdensklasse, men før denne sesongen hadde han to helt greie/middelmådige sesong og det var også grunnen til at det virket som Benitez ønsket han bort på slutten av forrige sesong. Jeg tror Maestroen Carrick vil dominere spillet i mye større grad og gjøre en kjempesesong. Jeg tør aldri i livet å sette Owen/Berbatov foran Torres da Torres har bevist mye mer, men jeg håper :)

 

Jeg tror at etter 09/10 sesongen så vil de fleste mene at dette var det beste Man Utd/L'Pool laget og det er min mening, men du får gjerne tro noe annet. Jeg har som United - supporter mye større tro på United - spillere enn Liverpool spillere.

 

For det første. Reina er bedre en VDS. For det andre, Riera er bedre enn Nani. For det tredje, Xabi Alonso passmaster er bedre enn Anderson og Carrick tilsammen.

Lenke til kommentar
For det første. Reina er bedre en VDS. For det andre, Riera er bedre enn Nani. For det tredje, Xabi Alonso passmaster er bedre enn Anderson og Carrick tilsammen.

 

Xabi Alonso forsvinner, og hvis ikke så tviler jeg på at han vil ha en like god sesong som i år. Nani har utvilsomt et høyere ferdighetsnivå enn Riera, og jeg tror han kommer til å ta flere smarte valg på banen i år, og dermed også ha en langt bedre sesong enn en halvgammel spansk ving. Keeperdiskusjonen har jeg tatt før, og de fleste Pool - supportere tror Reina er langt bedre enn det han er.

 

Reina er bedre enn Nani, hehe... hehehe... hohoho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...