Gå til innhold

United vs. Pool | The Official Thread


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste sesong, ja. Den var ny.

 

Og vi teller troféer, ikke enkeltkamper slik som dere (må gjøre).

 

Der bomma du litt desverre, Liverpool har nok mer trofeer enn Scum. Og dessuten må dere ta toget til Anfield hver gang dere vil ha et glimt av CL pokalen. :)

Lenke til kommentar
Der bomma du litt desverre, Liverpool har nok mer trofeer enn Scum. Og dessuten må dere ta toget til Anfield hver gang dere vil ha et glimt av CL pokalen. :)

Under alt støvet ja.

 

Og dessuten må dere ta toget til Anfield hver gang dere vil ha et glimt av CL pokalen. :)

Ser den jo nesten årlig på finalearenaen i CL, holder det.

Lenke til kommentar
Tevez er og vil alltid være en bedre fotballspiller enn Torres. Torres er god, men ikke SÅ god som alle skal ha det til. Trenger definitivt tid for å bli den helt store. Tevez derimot har vært fryktet av alle i flere år nå, og han leverer på et mer stabilt og høyere nivå enn Torres.

Nostradamus er stolt over denne brukeren.

Lenke til kommentar
Det gleder meg hvordan dere tviholder på de støvete pokalene deres. Hvor lei deg kommer du til å være når Ferguson tar det 19. ligamesterskapet og går forbi dere i ligasammenheng?

 

Ferguson er en gammel mann som kommer til å pensjonere seg nå når Liverpool tar sitt 19. mens Scum bare har 18. Da innser han at han ikke kommer til å lykkes i sin plan om å forbigå LFC.

 

Det varmer godt i hjertet mitt hver gang Sur Alex driter seg ut offentlig med barnslige kommentarer til tross for at han ser ut som han har passert 90 år. (Alkoholen er vel største grunnen til det.)

Lenke til kommentar
Det gleder meg hvordan dere tviholder på de støvete pokalene deres. Hvor lei deg kommer du til å være når Ferguson tar det 19. ligamesterskapet og går forbi dere i ligasammenheng?

 

Ferguson er en gammel mann som kommer til å pensjonere seg nå når Liverpool tar sitt 19. mens Scum bare har 18. Da innser han at han ikke kommer til å lykkes i sin plan om å forbigå LFC.

 

Det varmer godt i hjertet mitt hver gang Sur Alex driter seg ut offentlig med barnslige kommentarer til tross for at han ser ut som han har passert 90 år. (Alkoholen er vel største grunnen til det.)

Hehe. På samme måte som Wis ser jeg bitterheten lyse ut av innlegget ditt. Fergie har noen dumme kommentarer i media ja, men det når ikke opp til det showet Rafa holdt i januar. Og siden du nevner alkohol, så kan jeg nevne mat. Til tross for Fergies alder er han i langt bedre form enn Rafa som for øyeblikket ser ut til å dø av hjerte / karr-sykdommer innen han har passert 60.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Det gleder meg hvordan dere tviholder på de støvete pokalene deres. Hvor lei deg kommer du til å være når Ferguson tar det 19. ligamesterskapet og går forbi dere i ligasammenheng?

 

Ferguson er en gammel mann som kommer til å pensjonere seg nå når Liverpool tar sitt 19. mens Scum bare har 18. Da innser han at han ikke kommer til å lykkes i sin plan om å forbigå LFC.

 

Det varmer godt i hjertet mitt hver gang Sur Alex driter seg ut offentlig med barnslige kommentarer til tross for at han ser ut som han har passert 90 år. (Alkoholen er vel største grunnen til det.)

 

Han trenger ihvertfall ikke et ark for å snakke om andre :)

 

Synes dessuten at 18 ligagull er ganske bra jeg. Ikke mange som har flere enn det. Men du synes vel at 18 ligatitler er lite du. Er jo bare jallaklubber som ikke har flere enn det :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
La meg si(siden dette er en ertetråd)

 

:D :D: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

 

4-1 suck on that Ferguson!

 

Tar gjerne et 10 måls tap for Liverpool jeg så lenge vi vinner ligaen.

Er enig i det.

Men ble vel skrevet langt verre ting etter 3-1 seier over Liverpool to sesonger tilbake.

(ser ikke presidensen for å quote det innlegget btw)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Det gleder meg hvordan dere tviholder på de støvete pokalene deres. Hvor lei deg kommer du til å være når Ferguson tar det 19. ligamesterskapet og går forbi dere i ligasammenheng?

 

Ferguson er en gammel mann som kommer til å pensjonere seg nå når Liverpool tar sitt 19. mens Scum bare har 18. Da innser han at han ikke kommer til å lykkes i sin plan om å forbigå LFC.

 

Det varmer godt i hjertet mitt hver gang Sur Alex driter seg ut offentlig med barnslige kommentarer til tross for at han ser ut som han har passert 90 år. (Alkoholen er vel største grunnen til det.)

Hehe. På samme måte som Wis ser jeg bitterheten lyse ut av innlegget ditt. Fergie har noen dumme kommentarer i media ja, men det når ikke opp til det showet Rafa holdt i januar. Og siden du nevner alkohol, så kan jeg nevne mat. Til tross for Fergies alder er han i langt bedre form enn Rafa som for øyeblikket ser ut til å dø av hjerte / karr-sykdommer innen han har passert 60.

 

Rafa er avhenging av mat på samme måte som Sur Alex,du og jeg, men alkohol derimot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...