Gå til innhold

Bildekritikk ønskes: Kroken


reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette bildet er jeg jo programforpliktet til å like. Hvis ikke så kommer det til å fremstå som at jeg mener at jeg er den eneste som kan det med forfall i bilder. Selv om det naturligvis er sant, så må jeg likevel innrømme at dette var en vellykket variant av genren. Ganske tøft, om enn ikke spennende. Det er ikke alt som trenger være spennende, så dette er godkjent.

Lenke til kommentar

katet:

Dette er faktisk samme huset som i bildet "Blue World". Som du ser er ikke standarden så veldig høy her.

 

PMnormal:

Det er veldig morsomt når jeg får konstruktive tilbakemeldinger fra andre fotografer med langt bedre ferdigheter enn meg og interesse for samme type bilder.

 

Jeg har visst utviklet en interesse for bygninger og deres små detaljer som forteller noe om dem. F.eks dette bildet facinerer meg til de grader. :)

Lenke til kommentar

En interesse for detaljer i bygninger er sundt for utviklingen av et formspråk. Man får en stram og presis stil av det, noe som man kan dra god nytte av i andre genre også.

Vel bekomme, forresten. Jeg synes det skulle bare mangle at jeg ikke skulle gi en kommentar, fordi vi alle er avhengige av å vite om folk liker det man liker eller ikke. Det er ikke viktig at man er "ekspert" for å gi kommentarer til et bilde, det er egentlig nok å skrive om det fungerer for en eller ikke.

Ønsker man kommentarer på sine egne bilder, så må man også kommentere andres bilder. Fritt oversatt fra frelserens ord; gjør for andre det du vil at de skal gjøre for deg.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nå har det vært stille fra meg en stund, men her kommer et bidrag jeg kom på at jeg hadde når jeg så paulinfrancis' "Hooked On You".

 

Jeg har en annen tittel, selv om bildene er veldig like. Kritikk ønskes på godt og vondt.

9384275[/snapback]

 

Jeg kan nok dessverre ikke ta på meg æren for "Hooked on you", det er archanios bilde :)

 

Jeg liker bildet ditt, og bruken av DOF.

 

Francis :)

 

Sitert bilde fjernet av moderator

Endret av paulinfrancis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...