Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W580i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Noen som vet om denne er å få kjøpt til 1 krone med telenor ab? Jeg har sett at chess gjør det.

Når den blir tilgjengelig igjen vil den dukke opp med priser fra 1 kr. :)

Jeg har 31/10 som ubekreftet dato, så kanskje den vil begynne å dukke opp i butikkene igjen første uka i november.

 

den ble kjøpt for 773 kr med telenor superminutt i høstferien (mpx)

 

Jeg har nå hatt denne mobilen i en drøy uke og er storfornøyd. Jeg bruker den mest til sms, musikk og spill :p Lydkvaliteten er god, selv med standard ørepropper. Jeg kan ta med at jeg er helt hekta på Lumines, spillet som følger med, det er skikkelig morsomt.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle kjøpe denne mobilen til kr 299,- med Djuice Control.

Leste om noen brukererfaringer der folk klagde over at knappene knakk.

 

Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette? Og om den feilen evt. er rettet blant de telefonene som selges i dag?

Har ikke akkurat tenkt til å hamre på tastene som om jeg var en snekker :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
En morsom detalj er at bevegelsessensoren i telefonen ikke bare fungerer som skritteller. Når du spiller musikk kan du nemlig skifte spor ved å riste på telefonen samtidig som du holder nede Walkman-tasten

 

Hva brukes egentlig den tasten til da? Hvorfor kan den ikke bare spille en vilkårlig sang når den knappen holdes inne?

 

Altså , hvis de først skal innføre dette, kunne de jo ha lagt til f.eks. forskjellige bevegelser og risting som kan styre f.eks. volum, neste/forrige sang / volum osv.

 

Har ikke telefonen selv, og hadde setti pris på om noen med den eller som har prøvd den forteller meg om hvordan den tasten (og bevegelses funksjonen) fungerer.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med å få av batteri dekslet?

Har en mobil her som har en brekt tast, og det er ikke så lettt å levere den inn på service når man ikke får ut sim kortet :thumbdown:

Har aldri fått av dekslet igjen etter at det ble satt på.

Mange som har prøvd uten å lykkes

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

har også noen spørsmål

 

Nr.1 jeg kjører windows vista, og når jeg skal innstalere pc suite står det du må kjøre xp eller noe annet ingen andre metoder jeg kan få musikk inn på mobilen?

Nr.2 Kan jeg gjør sånn at jeg får passord på f.eks meldingene så at du må ha et passord for å gå inn på meldingene mine?

Nr.3 Går det an å få klokke som display, så at jeg slipper å trykke på 1 knapp hver gang jeg vil se hva klokka er?

 

Setter pris på all hjelp

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nr. 1: har vista selv, og har ikke hatt problemer med å instalere pc suite da. så akkurat det forstår jeg ikke. men du kan legge musikk på telefonen ved kun å stikke inn usb-porten å "vis filer" eller tilsvarende. og da får du opp mappene som er på telefonen og på minne kortet, så er det bare kopiere musikken du vil ha direkte ;)

 

Nr. 2: Nei, det tviler jeg på at du kan har ikke denne modellen selv men dette har ikke vært mulig på andre SE telefoner, men du kan putte på en tastelåskode som du da må bruke hver gang du skal inn på telefonen, noe som igjen er slitsomt viss det bare er meldingene som skal være låst.

 

Nr. 3: Nei, dette SE etterhvert sluttet med, hvorfor vet jeg ikke, men det kanskje være noe med strømsparing? Dette har irritert meg endel, men ettersom vanene kommer inn ser jeg det ikke som et problem, bare trykker på volumtasten eller lignende, ikkje noe mer styr når man først drar mobilen ut av lomma.

 

Håper dette hjalp?

Har bestilt denne mobilen, og hvis det viser seg at noe av det jeg har skrevet så langt er feil skal jeg komme å rette meg ;)

Lenke til kommentar
W580i er nyeste medlem i rekken av Walkman-telefoner som ruller ut fra Sony Ericssons fabrikker.

 

Les mer

Fikk et uventet problem. Skulle starte kameraet og fikk melding om at "et annet program kjører, avslutt dette og prøv igjen". Problemet er bare at det er ingen andre program som kjører. Jeg har prøvd å restarte, ta ut batteriet og oppdatert software på nett men ingenting hjelper. Er det noen som har en løsning på problemet så er jeg takknemlig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...