Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Hei,

noen som kan fortelle hva forskjellen på de ulike trådløse nettverkskortene er på M1530?

 

Mvh

Brack

Noen som har noen formening om dette?

 

 

Noen som har GeForce 8400GS-kortet (128MB)? Hvilke spill kjører dere med det (ikke nødvendigvis med topp innstillinger, men sånn at spillet kjører greit)? Spiller ikke stort på PC, men greit å kunne gjøre noen greie spill på et evt LAN el.

 

Noen som vet om man kan kjøpe 9-cellers batteri i ettertid? Er vant til begredelig batterilevetid så det aller meste vil være en oppgradering. Derfor ønsker jeg å prøve 6 celleren først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her og surfer på min dell latitude D610. slå den dere!!!

 

Hva er spesielt med det? Hvis du mener den er imponerende gammel, så slår jeg deg ;) Latitude D610 ble lansert 3. februar 2005, dermed kan ikke maskinen din være eldre enn dette... Min Compal CL-56, som jeg fortsatt bruker daglig, er fra januar 2005, altså minst en måned eldre enn din :p

 

Men hva i all verden har det med XPS m1530, som denne tråden handler om, å gjøre?

 

edit: og er det virkelig så viktig å brife med at du har en gammel pc at du måtte poste ett kliss likt innlegg i fem forskjellige tråder, hvorav ingen av dem handler om dette temaet?

Endret av ventle
Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor mye jeg kan få for laptopen min?

Trykk på signaturen så ser dere specs =)

Laptopen er ca 9 mnd gammel og strøken! Da mener jeg VIRKELIG strøken. Vedlikeholdt hver uke (Tørket for støv og brukt komprimert luft).

 

Ser at Dell har sluttet å selge M1530. Finner den iallefall ikke på hjemmesiden.

Konfigurerte akkurat samme pc på Dell for noen dager siden. Da kom den på nesten 13000,-

 

Tips mottas med takk =)

Lenke til kommentar

Prosessor og 4GB ram trekker opp, skjermkort og 320gb harddisk er litt under pari sammenlignet med hva man får i dag, og skjermoppløsningen er også hakket under "maks". Jeg vil si 6000-7000 er en ok pris, mer enn 7000 er den i hvertfall ikke verdt.

 

Verditapet på brukt forbrukerelektronikk er ganske intenst uansett hvor god stand varen måtte være i, du må huske at en eventuell kjøper også mister rettighetene nedfelt i forbrukerkjøpsloven (bla. 5 års reklamasjonsrett) når han kjøper brukt fra en privatperson i stedet for å kjøpe nytt rett fra Dell.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg trenger ikke vite om eventuelle rettigheter som den nye kjøperen har. Det er kjøperens ansvar =) men jeg tok poenget ditt og takker for info =)

 

Må si at jeg er litt skuffet, siden jeg ser laptoper som har dårligere ytelse enn min blir lagt ut for 8000+ på finn.no.

Regner med at finn.no er svært overpriset?

Får vel legge den ut på finn.no og håpe på det beste :p Hehe!

Lenke til kommentar

Jeg nevnte det med tap av rettigheter bare som en medvirkende faktor til verditapet ;)

 

Jeg kan bekrefte at finn.no er definitivt overpriset. Jeg har jaktet litt på fotoutstyr der, og det er enkelte som bla. legger ut brukte objektiver som de vil selge dyrere enn nypris...

Lenke til kommentar
Jeg har Windows 7 64-bit og Windows XP installert på min m1530. Funker utmerket. Du mener den disken på 10 gb? Den trengs for å sette PCen tilbake til fabrikkstandard.

 

Hvordan er det med drivere for Win7? :)

 

Har selv installert Win7 på stasjonær, og her fungerer alle drivere fint, og er storfornøyd, men lurer på hvordan det er med XPS m1530 :) Går det med Vista-drivere i "Vista-mode"? :)

 

Zulboom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...