Gå til innhold

Beste Rusbrus?


Sirillion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rusbrus er utrolig døvt, :roll:  laget kun for å gi problemer for dem som jobber i butikk, og må stoppe hordene med ungdom som prøver å kjøpe det :)

 

mvh nerd-light

Ja men burde det vert 18års grense på rusbrusen som det blir kalt, det er vel i grunnen en slags drink alla bloody mary/prince of norway/singapoere sling, og så videre :yes: Det skal vel drikkes noen flasker av rusbrusen før du blir full? Du ville vel ropt på elgen lenge før du ble full kan eg tenke meg.

Lenke til kommentar

Jobber i butikk. Stor trafikk ved rusbrus hyllen ja.

 

 

Ja men burde det vert 18års grense på rusbrusen som det blir kalt, det er vel i grunnen en slags drink alla bloody mary/prince of norway/singapoere sling, og så videre Det skal vel drikkes noen flasker av rusbrusen før du blir full? Du ville vel ropt på elgen lenge før du ble full kan eg tenke meg.

 

Skjønner ikke helt den første setningen der jeg...(er jeg treig?) Er det et spørsmål?

Det ER 18 års grense OG det er 4,7 % alc. Så her er det bare å styrte. Ta med sugerør som injecter luft, så tømmer du en flaske på 2-3 sekunder. 6 sånne, så skal jeg love deg at du kjenner det under panseret.

Men så er det jo noe som kalles å drikke med stil, og da blir vel ikke rusbrus nevnt engang.

Er vel bare et leketøy for unge som ikke har lært seg kunsten med kjæle med en kald øl.

 

 

Lenke til kommentar
Greit... jeg er treg, men du er ikke akkurat en mester på setninger vil jeg si.

Hehe... :D

 

Nei, jeg må si jeg stusset litt på "Ja men burde det vert 18års grense på rusbrusen som det blir kalt, det er vel i grunnen en slags drink alla bloody mary/prince of norway/singapoere sling, og så videre Det skal vel drikkes noen flasker av rusbrusen før du blir full?"-setningen.

 

Ja, du leste riktig. Det er èn setning. Ikke to eller tre, som det kanskje burde ha vært...

 

 

Men hvorfor skal det IKKE være 18-årsgrense? Jeg mener det at det er jo bare 4.7%. Ikke 20%

 

Jeg sier bare:

"Øl, øl og mere øl!" :yes:

Lenke til kommentar

rusbrus minner meg om syden. gikk endel smirnoff ice (som forsåvidt er den eneste "rusbrusen" jeg har smakt som ikke er for søt og klissete) da ja.

 

Ungdommen nå tildags kan jo ikke å drikke med måte. Må bli full fortest, er vist mentaliteten :p det beste er jo iskald tuborg eller ringnes som nytes. Ikke bælmes. elgen er ikke hyggelig vet du. spess ikke på parketten :p

Lenke til kommentar
rusbrus minner meg om syden. gikk endel smirnoff ice (som forsåvidt er den eneste "rusbrusen" jeg har smakt som ikke er for søt og klissete) da ja.

 

Ungdommen nå tildags kan jo ikke å drikke med måte. Må bli full fortest, er vist mentaliteten :p det beste er jo iskald tuborg eller ringnes som nytes. Ikke bælmes. elgen er ikke hyggelig vet du. spess ikke på parketten :p

 

Du glemte og nevne min pesonlige favoritt.. Carlsberg. Det er deilig Øl det :woot: 8)

Lenke til kommentar
Men hvorfor i fan skal da øl være 18 år da?

Det er samme alkoholprosent som øl. :shrug:

 

Fordi du må være mer moden for å like øl. Rusbrusen gjør det enda enklere for ung.skole elever å begynne å drikke.

 

olsen: Vil ikke si at voksne er så spesielt mye flinkere til å drikke. Alle ser jo hvordan det går den ene ganga i året (julebordet) de er ute på byen ;)

 

For meg personlig er det glimrende å ha rusbrusa på butikken. Mye enklere når jeg skal handle inn varer for jentene. Før var det først en tur på butikken for øl og så en tur på polet for brus. Nå får jeg alt på ett sted :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...