Gå til innhold

Solskjær legger opp.


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig trist, men også veldig forståelig. Han har vært mye plaget med skader i det siste, så det var kanskje på tide å prioritere helsa framfor fotballen.

Men det er ingen tvil om at en virkelig stor fotballspiller har gitt seg nå. Han vil bli savnet.

9374539[/snapback]

 

Enig.

 

Solskjær er en helt, både på og av banen. Hans utrolige holdning har gitt ham fans på tvers av klubbgrensene. Jeg er sikker på at man kan spørre hvilken som helst Arsenal-, Liverpool-, eller Tottenhamsupporter, og de vil svare at Solskjær er en de gjerne skulle hatt selv, og som de ser opp til og elsker.

 

20LEGEND!

Lenke til kommentar
Hadde vel vært bedre om han gav seg for noen år siden, da han var på topp. Alltid synd og se fotballspillere som absolutt skal spille mer, og ender i gruppen "fotballspiller som var over kanten"

9374644[/snapback]

 

Vanlivis er dette en vedtatt sannhet, men i Ole Gunnar Solkskjærs tilfelle stemmer dette ikke.

9375939[/snapback]

 

Men er det ikke pga. av en kneskade eller noe slikt han gir seg? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Trist. Vedder han snart blir trener for Molde

9376607[/snapback]

Tipper han får en trenerrolle i United. Du finner ikke mer proffe spillere enn Solskjær. Han har til enhver tid gjort alt det riktige. Ikke en eneste tabbe når det gjelder håndteringen av media for eksempel. Trist at han legger opp, men artig at han avsluttet med en fin sesong i fjor.

 

Men er det ikke pga. av en kneskade eller noe slikt han gir seg?

Jo, det stemmer det. Han hadde nok fortsatt ut denne sesongen om det ikke hadde vært for det. Han hadde jo en fin sesong i fjor, både på landslaget og som backup for united.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hadde vel vært bedre om han gav seg for noen år siden, da han var på topp. Alltid synd og se fotballspillere som absolutt skal spille mer, og ender i gruppen "fotballspiller som var over kanten"

9374644[/snapback]

 

Vanlivis er dette en vedtatt sannhet, men i Ole Gunnar Solkskjærs tilfelle stemmer dette ikke.

9375939[/snapback]

 

Men er det ikke pga. av en kneskade eller noe slikt han gir seg? :dontgetit:

9376814[/snapback]

 

Hvis vi isolert ser på spilleren Ole så er jeg enig. Mitt poeng var at vi fremdeles har masse hygge i vente fra den kanten. Lederegenskapene til Solskjær kommer til å vise seg å være større enn spilleregenskapene hans. Det er min sære påstand.

:)

Lenke til kommentar

Norges største idrettsutøver har lagt opp, fikk vite det idag tidlig og kjente med en gang at det knøt seg i magen. Det gjorde meg tom rett og slett, har vært fullstendig uten vilje til å gjøre noen ting. Han fortjener definitivt all den hyllest han kan få, og forhåpentligvis er han bare halveis i karrieren. Ønsker han alt mulig godt som trener.

Lenke til kommentar

En stor man har forlatt idretten. Han var Norges beste fotballspiller. Scorte på 92% av alle sjangsene han hadde alene mot keeper. Det finnes få som ole Gunnar, og han har mye og dele de neste årene som forhåpenligvis trener.

Alle hyllest til legenden Ola Gunnar Solskjær.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Utrolig trist  :cry:  Ole Gunnar Solskjær, one amazing player

9377580[/snapback]

 

Kutt ut! Slikt får meg til å tenne :w00t:

Hvis dere mener at Ole var så fantastisk, hva får dere til å tro at han har nådd "toppen" i en alder av 34?

Lenke til kommentar

Man burde kanskje forventet at dette ville skje snart, men det tok meg virkelig på senga da jeg fant det ut. Vemodig å tenke på at han aldri vil spille for United igjen. Min absolutte favorittspiller, fra han gjorde meg interessert i fotball til nå, hvor interessen har dabbet nærmest helt av. Men jeg storkoser meg stadig med å se United, laget han gjorde meg tilhenger av. Og så kan man jo nevne at det sannsynligvis ikke finnes mer profesjonelle spillere enn Solskjær.

Jeg er ikke i tvil om at han kommer til å fortsette i United i en eller annen rolle, tror ikke Ferguson vil gi slipp på ham uansett om han spiller eller ikke. Tror han kommer til å gjøre det godt som trener, hvis han bestemmer seg for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...