Gå til innhold

Solskjær legger opp.


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at Liverpool var favoritt klubben?  :!:

Han blir nok i Man Utd som det er sagt tidligere  ;)

Var ja.. :) Stemmer nok det, men nå er han en legende i klubben vår. Jeg har lest noe om at Ronaldo likte Liverpool best i England, men at han var Liverpool-supporter tror jeg blir å dra det for langt. Tror nok han liker United best nå og det er det viktigste. Det er United han scorer og spiller for, ikke Liverpool.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Var faktisk overasskende trist å lese det på jobb i dag. Er ikke SÅ opptatt av fotball, men Man U har alltid vært favorittlaget der borte... Og mye pga nettopp den mest sympatiske fotballSTJERNA noensinne.

 

Og jeg kommer aldri til glemme kampen mot bayern. Var en helt utrolig følelse å se en nordmann avgjøre på den måten.

 

Solskjær var virkelig noe tilnæmet en komplett spiller:

Klok, rask, arbeidsom, uselvisk og utrolig giftig i 16 meteren. I tillegg til å ha bena solid plantet på jorda.

 

Om nå bare trønderen kan få fikset strømmen så jeg kan kose meg med kamp og pils fra karibien. :-)

Lenke til kommentar

Trist at babyface slutter, han har vert utrolig for Man U.

 

Men nå det er sagt, syns ikke han har vert spesielt god for landslaget, noe som også lange skadeavbrekk må ta litt skyld av.

 

Kjenner det ikke på gikta at han slutter, selv om han er et flott menneske og ambasadør er det noe med babyfacet jeg ikke helt liker:)

Samme har jeg alltid følt med dælie, vet ikke hvorfor egenlig.

 

In the end, all honør til Ole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...