Gå til innhold

Solskjær legger opp.


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det ikke planen at han skulle bli jr trener i Man U a? Eller er det bare no jeg har hørt:P

9374678[/snapback]

 

Det har vært litt prat om det, det er hvertfall ingen tvil om at han er ønsket i United og ikke vil ha noen problemer med å få seg jobb der (eller andre plasser for den del). Solskjær kan helt sikkert bli en god trener. :)

 

Edit:

- En stor ære, selvsagt, å få være Uniteds ansikt utad. Og dette vil jeg gå inn i når jeg er ferdig med å spille for United - noe jeg fortsatt håper er lenge til. Jeg føler at jeg skylder både sjefen og klubben veldig mye. Måten de har behandlet meg på, er ganske unik. Og det føles godt, sa Ole Gunnar Solskjær til VG i mars i fjor.
Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

For en trist nyhet å våkne opp til.. :( Det kom overraskende på meg, og jeg var sjokkert da jeg åpnet VG Nett i stad, og leste dette.

 

Jeg klarer ikke skrive så mye nå, finner rett og slett ikke ord for dette. Min yndlingsspiller gjennom mange år i United har lagt opp, og vil aldri igjen score for Manchester United :( For en utrolig spiller, og ikke minst menneske Solskjær er. Jeg glemmer aldri de flotte minnene han har gitt meg som Unitedsupporter. CL-finalen i 99, alle målene, hans utrolige glede, hans fotballforståelse, hans babyfjes, og ikke minst når han løp 70-80 meter og taklet Rob Lee rett utenfor 16-meteren når Newcastlespilleren var alene mot Schmeichel! For en mann, det er ikke annet å gjøre enn å hylle Sunny. En sann legende! :w00t:

 

Jeg håper han vil fortsette å jobbe i United, i en form for trener rolle, og det tror jeg nok også han får. Selv om han nå har lagt opp som fotballspiller har han mye å tilføye i United enda.

 

Hyll, Ole Gunnar Solskjær! 20LEGEND!

 

Link til Solskjærcompen min:

Ole Gunnar Solskjær - The Babyfaced Assassin

Endret av Ziink
Lenke til kommentar

Utrolig trist nyhet. sad.gif Men det kom egentlig ikke som en kjempe overraskelse, så skadeplaget som han har vært og fortsatt er. Planen var jo at han skulle fullføre denne sesongen før han ga seg helt, men at han ikke orker en ny ordentlig opptrening etter neste operasjon forstår jeg godt. Herregud så slitsomt det må ha vært for han. Operere, trene seg helt frisk fra skaden og deretter komme i Premier League form.

 

Jeg kommer aldri i livet til å glemme Solskjær. En mer fantastisk spiller skal man lete lenge etter. Europas mest effektive spiss er han også. new_yes.gif Jeg håper og tror at han fortsatt blir værende i klubben, men selvsagt da i en annen rolle.

 

Takk for alt, Ole Gunnar!

 

og ikke minst når han løp 70-80 meter og taklet Rob Lee rett utenfor 16-meteren når Newcastlespilleren var alene mot Schmeichel! For en mann, det er ikke annet å gjøre enn å hylle Sunny. En sann legende!  :w00t:

 

Jeg håper han vil fortsette å jobbe i United, i en form for trener rolle, og det tror jeg nok også han får. Selv om han nå har lagt opp som fotballspiller har han mye å tilføye i

Link til Solskjærcompen min:

Ole Gunnar Solskjær - The Babyfaced Assassin

9375731[/snapback]

 

Det var helt utrolig å se på da han løp alle de meterne for å hindre Newcastle-spilleren i å score. En sann legende, ingen som helst tvil om det.

Lenke til kommentar
Hadde vel vært bedre om han gav seg for noen år siden, da han var på topp. Alltid synd og se fotballspillere som absolutt skal spille mer, og ender i gruppen "fotballspiller som var over kanten"

9374644[/snapback]

 

Hva i helvette er det du snakker om? han scoret vel gjerne 11mål i forrige sesong. Han var på top 5 lista over målscorere for united i fjor, mente jeg så at han var nr. 4. Supporterbladet hadde top5 lista tror jeg...

Lenke til kommentar

Takk Ole Gunnar!

 

Takk for at du aldri ga opp!

Takk for all gleden du har gitt fotballfans verden over!

Takk for at din loyalitet til klubben!

Takk for alle sekundene du var på banen, og utenfor.

 

Takk for alle minnene.

Du vil bli for alltid bli husket for dine prestasjoner, og for din personlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hadde vel vært bedre om han gav seg for noen år siden, da han var på topp. Alltid synd og se fotballspillere som absolutt skal spille mer, og ender i gruppen "fotballspiller som var over kanten"

9374644[/snapback]

 

Vanlivis er dette en vedtatt sannhet, men i Ole Gunnar Solkskjærs tilfelle stemmer dette ikke. At scoringene har vært mere sjeldne i de senere år har ikke stoppet det faktumet at Ole har en like høy stjerne som rollemodell og forbilde.

 

Nå er det bare å glede seg til vi får han hjem, og vipper Hareide ut av gyngestolen.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...