Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare jeg som absolutt ikke ble videre imponert over betaen?

Jeg vet det er bare en demo men det ga en forferdelig førsteinntrykk for min del..

grafikken var liksom ikke så mindblowing som jeg trodde den skulle bli

9583554[/snapback]

Grafikken er noko dei gjerne strippar MYKJE ned på når det gjelder beta. Dette fordi grafikken ikkje speler ei vesentleg stor rolle. Formålet med Beta er jo å luke bort småbugs i gameplayet osv.

 

Korleis er fysikken? Korleis er det å bevege seg?

Lenke til kommentar
Fysikken i multiplayer er nok ikke så mye å skryte av, er jo i singleplayer den er for fullt, og man kan(tror jeg) ødelegge nesten alt. Man kan jo ved å skyte trær faktisk "hugge ned" store deler av jungelen.

9584487[/snapback]

De har jo lagt ut en video som forklarer at i Singleplayer versjonen er så godt som alt mulig og ødelegge, skal prøve og finne link til den. 100MB intervju, VELDIG spennende syns jeg ihvertfall :)

 

Edit: De viser masse gameplay også :thumbup:

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar
Den er vel strengt tatt på 1,4 gb.

9577022[/snapback]

 

Hehe, ser det nå. Uansett så tror jeg ikke demoen blir så mye større enn betaen.

9577486[/snapback]

 

Vel, betaen, er ikke det bare multiplayer?

 

Demoen som kommer 26 Okt. er jo Single player, og da tipper jeg den vil ta en god del større plass enn betaen. Jeg vil tippe rundt 2 Gb.

Lenke til kommentar
Noken som veit om crysis kjem til Konsol??

9582338[/snapback]

 

Crytek har snakket litt om Crysis for konsoll, og fortalt at det ikke er noe de vil prioritere enda.

 

Cevat Yerli forteller at de har tenkt på å lage en konsollversjon, men at de for øyeblikket holder seg til PC. Crytek foretrekker å fokusere på en enkelt ting i stedet for å gjøre flere ting samtidig, og akkurat nå er det PC som er i fokus hos den tyske utvikleren. Det var på PC de ble "født", og før de eventuelt går over til konsoll, vil de vise hva de kan gjøre på plattformen.

9582589[/snapback]

Takk takk :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...