Mats1988 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Hallo. Jeg og noen venner har spilt en del horde på samme server (Sunstrider og Xavius). Men før vi møttes ingame, hadde vi hver vår alliance character på forskjellige realms, og nå hadde vi tenkt å gå tilbake til alliance charactersene(?) til samme server. Så vi trenger en server som har veldig god pvp, lite queues, helst stor battlegroup, dvs mer en 7-8-9 servere. God PvE, noen av oss som er pve whores. Og en fin blanding av horde og alliance på realmen. Takk. Edit: rettet opp en ufin leif. Endret 27. august 2007 av Thorsø
chokke Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Haomarush, lite BG kø og høy PvE-faktor vil jeg tørre å påstå
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Trollbane? (Bellurdan fra Xavius hvis du husker meg. Du spilte ikke du litt med Neurok der? Vet ikke helt hvordan serveren er, men er grei pve der, og kort kø til BG.
Mats1988 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Okey, skal lufte forslaget til de andre, jeg drar uansett dit de drar, men kommer med forslagene.
minialeks Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Flytta fra Daggerspine til Grim Batol, storfornøyd =D Kommer kjapt inn i BG, finner det meste på AH til bra priser, god blanding mellom Horder og Allies
Schjellin Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hvem er nå så du ? Er enig at Grim Batol er en veldig god server.
gc_beast Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jeg spiller selv på Ahn'Quiraj og anbefaler denne serveren både når det gjelder PvE og PvP. Køene kan være litt lang noen ganger, men som oftest går det veldig fort. De guildene som raider holder til i SSC og BT for øyeblikket. - Colith @ Ahn'Quiraj
eXa Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Trollbane bugger for mange midt i prime time... ikke gøy å ha 10sekunders lagg når man går på en boss i ssc...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Trollbane bugger for mange midt i prime time... ikke gøy å ha 10sekunders lagg når man går på en boss i ssc... 9381324[/snapback] Aldri opplevd noe til det jeg.
minialeks Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Hvem er nå så du ? Er enig at Grim Batol er en veldig god server. 9370267[/snapback] Alphie heter jeg.. Shadowpriest ftw Har også en shaman på 50 der, Bibendum
random_wannabe Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Grim Batol (EU): (Misery Battlegroup) -Nesten instant GB, spesielt i weekends -Aldri lange Arena køer -Beste guild har bare Illidan igjen (Alliance), 2 andre alliance guilds holder på i BT/MH. Noen som bare har Kael'thas igjen og fler. -Vi hadde login-queue på starten av serveren, men har ikke sett det på lenge nå. -Ekstremt mange norske osv ;p
minialeks Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Grim Batol (EU):(Misery Battlegroup) -Nesten instant GB, spesielt i weekends -Aldri lange Arena køer -Beste guild har bare Illidan igjen (Alliance), 2 andre alliance guilds holder på i BT/MH. Noen som bare har Kael'thas igjen og fler. -Vi hadde login-queue på starten av serveren, men har ikke sett det på lenge nå. -Ekstremt mange norske osv ;p 9382714[/snapback] Confirmed + Mange hyggelige folk i tillegg .. Ikke vanskelig å få kunder når det gjelder enchanting / Jewelcrafting med mer
Dʋgɢtung Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 (endret) Fikk ta over brutterns level 65 night elf druid i går, men jeg er ingen fan av serveren han er på. Alle IRL-kameratene mine spiller kun horde på Dentarg (hvor jeg også har main characteren min). Har hørt mye snakk om HW.no-guilder i det siste... har "vi" en relativt stor allianceguild som det er mulig å få innpass i? edit: Det må være PVE eller RP PVE-realm... Endret 29. august 2007 av Complexion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå