inspo Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 (endret) Jeg har litt problemer med at hjemmesiden ikke vises skikkelig i firefox Noen som veit hvordan man fikser dette? Har prøvd men får det ikke til... Jeg bruker ikke CSS! Det ser sånn ut: Endret 26. august 2007 av chop1
Jakob K Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 (endret) Er mye lettere å finne det ut med en lenke enn et bilde, ihvertfall. Problemet ditt (at ting ikke er midtstilt?) skjer forøvrig både i Firefox og Opera. Hvorfor er et annet spørsmål, men det er vanskelig å se ut av tabellsuppa i farta, desverre. Har du brukt WYSIWYG eller skrevet koden selv? Hvordan har du fått det midtstilt i IE isåfall? Edit: Vil uansett anbefale deg å skrive koden selv (se HTMLDog for veiledning) og å bruke DIV-elementer og CSS framfor tabeller til å sette opp siden. Endret 26. august 2007 av AfroDude
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Er mye lettere å finne det ut med en lenke enn et bilde, ihvertfall. Problemet ditt (at ting ikke er midtstilt?) skjer forøvrig både i Firefox og Opera. Hvorfor er et annet spørsmål, men det er vanskelig å se ut av tabellsuppa i farta, desverre. Har du brukt WYSIWYG eller skrevet koden selv? Hvordan har du fått det midtstilt i IE isåfall? Edit: Vil uansett anbefale deg å skrive koden selv (se HTMLDog for veiledning) og å bruke DIV-elementer og CSS framfor tabeller til å sette opp siden. 9367503[/snapback] Bruker Dreamweaver 8, jeg skriver ikke så mye av koden selv... Jeg bare midtstiller alt og det funker fint i IE...
Ståle Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Du bruker text-align: center;, det er en hack for a fa det til a virke i IE. Det korrekte er margin: auto; evnt margin: 0 auto; hvis du vil ha det helt i toppen av siden, pa div#wrapper (div'en som er rundt alt innholdet som heter wrapper)
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Du bruker text-align: center;, det er en hack for a fa det til a virke i IE.Det korrekte er margin: auto; evnt margin: 0 auto; hvis du vil ha det helt i toppen av siden, pa div#wrapper (div'en som er rundt alt innholdet som heter wrapper) 9372229[/snapback] Ja mener du at jeg skal sette: align="center" - på alle tingene?
Ståle Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 <body> <div id="wrapper" style="margin: 0 auto"> ..resten av siden.. </div> <body>
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 (endret) <body><div id="wrapper" style="margin: 0 auto"> ..resten av siden.. </div> <body> 9372556[/snapback] Endret 28. august 2007 av chop1
inspo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 (endret) Nå har jeg fikset litt og nå funker det fint i firefox vertfall... Og ja, jeg fikser på søkeboksen... sorry, men pc'en klikket så jeg måtte lage ny post..:S Endret 28. august 2007 av chop1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå