Gå til innhold

CPU 20 grader celsius?


kjetilfb

Anbefalte innlegg

Hei, har en C2D 3.0 fra intel på et Asus P5KSE.

 

Har målt temp i BIOS, vcore og Asus Probe.

Alle viser temperatur til å ligge rundt 20 grader celsius idle, 25 grader ved full load.

Brukte kjølepasta ved montering, men svært sparsommelig.

PC'n har stått roughly en uke etter at jeg bygget den.

 

Er det kjølepastaen som lurer temperatur-monitorene?

 

Det er forøvrig boxed vifte som kjøler den..

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjølepastaen skal ikkje kunne ha nokon slags innverknad på temperatursensorane så vidt meg bekjent. Ergo står me så langt eg kan skjøne att med to mogelegheiter:

 

1) Du har ein ekstremt låg romtemperatur... ;)

 

2) Sensorane viser feil verdiar, noko som i og for seg ikkje er så uvanleg.

 

Eg reknar vel med at det er nr. 2 som er tilfelle her... :)

Lenke til kommentar
Kjølepastaen skal ikkje kunne ha nokon slags innverknad på temperatursensorane så vidt meg bekjent. Ergo står me så langt eg kan skjøne att med to mogelegheiter:

 

1) Du har ein ekstremt låg romtemperatur... ;)

 

2) Sensorane viser feil verdiar, noko som i og for seg ikkje er så uvanleg.

 

Eg reknar vel med at det er nr. 2 som er tilfelle her... :)

9359516[/snapback]

 

hm..

 

Romtemp ligger rundt 25 grader, så ingenting å utsette her! :)

 

Flashet BIOS nå, og oppdaterte til siste versjon. Det hjalp ikke. Fortsatt 20 grader.

 

Hva er det som forårsaker feile verdier ved en slik måling?

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

For å vere heilt ærleg så veit eg ikkje kvifor desse sensorane viser så galne verdiar som dei ofte gjer, men eg har i alle fall høyrt mange slags rare temperaturavlesingar som folk har fått.

 

Uansett er det ikkje noko ein får gjort noko med, så ein lyt nok enten berre ta desse målingane med ei stor klype salt, eller setje på ein ekstern temperatursensor. :)

Lenke til kommentar
For å vere heilt ærleg så veit eg ikkje kvifor desse sensorane viser så galne verdiar som dei ofte gjer, men eg har i alle fall høyrt mange slags rare temperaturavlesingar som folk har fått.

 

Uansett er det ikkje noko ein får gjort noko med, så ein lyt nok enten berre ta desse målingane med ei stor klype salt, eller setje på ein ekstern temperatursensor. :)

9359576[/snapback]

 

Så lenge jeg ikke klokker er det vel egentlig ingen fare. :)

 

mvh

kjetilfb

Lenke til kommentar

20 grader på cpu og 25 i rommet blir litt teknisk umulig om ein ikkje bruker aktive kjølesløysningsmetoder (nitogen, fasekjølere o.l) der romtemperaturen ikkje speler så mykje rolle iforhold til kva temperatur kjøleveska har.

 

Om det er luftkjøling så tilseier termodynamikken at kjøleribba skulle ha blitt varma opp til 25 grader av viftene istadenfor å ta med seg varmen frå kjøleribbene.

Vannkjøling vil kunne ligge berre litt over romtemperaturen så den kan kjøle bedre enn luft (vanns varmekapasitet iforhold til luft)

 

Ser at det er P5KSE det er eit bearlake-kort, mitt P5K Deluxe har mykje artige avlesninger på everest både på strøm og anna. I everest sitt tilfelle så er det litt ukompatiblitet mellom P35-chipsettet og everest som gjer desse problema, det kan hende at det er litt rot i andre program også.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Jeg ligger på 24-25 grader idle og rundt 30 på load på min E6850+gigabyte ds3r (med 24-26 grader i rommet).. Da har jeg kjølepasta og Zalman 9500 til kjøling. Så det kan vel godt hende hk viser rett temp på systemet ditt :)

 

Skal jo også sies at jeg bruker Antec p-182 kabinett og det har et par 120mm vifter ved cpu også.

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

temperaturer under romtemperatur krever aktive kjøleløysninger

Termodynamisk tilseier det at cpuen fjerner varme og ikkje skaper varme. Noko som er veldig rart med tanke på at cpuen bruker strøm.

 

 

 

Ved avlesning i everest på mitt system C2D E6600 så viser det 30 grader cpu, mens kjernene viser mellom 37 til 40 grader

Romtemperaturen er på 25 og kabinettet ligger på 29 grader.

Dermed viser den reelle temperaturforskjellen mellom romtemperatur og kjernetemperatur er på 12-15 grader

Du kan nok komme lavare men når det blir lik eller lavare så er det noko som er gale. Iallefall så lenge ein kjører stande kjøleløysninger.

Lenke til kommentar
Kjøleren føles ekstremt kald også. Dette kan jo vel umulig stemme?

9379959[/snapback]

Metall kjennes alltid kaldt ut når det holder romtemperatur (så fremt "rommet" ikke er en stekeovn). Dette er naturligvis fordi kroppen din produserer varme og en del av denne varmen blir lagret uttpå huden din. Derfor kjenner du ikke den egentlige lufttemperaturen før den lagrede varmen blir blåst bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...