Gå til innhold

EB Games og X360 tilbud


Anbefalte innlegg

Som sikkert en del har fått med seg, så finnes det er ganske genialt tilbud på EB Games, angående Xbox360 Elite.

 

Tilbudet med forklaring

 

Selv har jeg akkurat fått øynene opp for denne spillsjappa! Den er jo rett og slett genial.

 

Selv for jeg stad å bytta 3 xbox spill som jeg aldri spiller lengre. Som bare tar plass i hylla og gir meg pent lite.

 

For disse tre spilla jeg bytta fikk jeg meg ett eksemplar av Bioshock og ett brukt eksemplar av Dead Rising. Sweet.

Ene spillet jeg bytta var Forza2, min store skuffelse i år. Misforstå meg rett, spillet er bra og pent og se på, men bilspill er rett og slett ikke min greie.

Jeg fikk 400,- for dette nå. Det vil jeg si er en god pris, med tanke på at jeg ga 499,- på elkjøp for det.

 

Jeg er ikke den som tråler butikker eller internett for gode tilbud, men hvis folk kommer over ting kan denne tråden være helt topp å informere oss andre brukere på.

 

Nå husker jeg ikke hva de solgte bioshock for, men tror de hakket stivere i pris enn kjeder som elkjøp og expert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om de har flere Elite på EB Games på Down Town? Har tenkt og gi dem 360`n, Shadowrun, Kameo, Ridge Racer 6, CoD2 og F.E.A.R. Noen som vet om noen av de er ekskluderte? (ja, jeg leste det med lite skrift men kanskje de hadde en annen "ingen av disse spillene vil vi ha" sak ett annet sted :p )

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har flere Elite på EB Games på Down Town? Har tenkt og gi dem 360`n, Shadowrun, Kameo, Ridge Racer 6, CoD2 og F.E.A.R. Noen som vet om noen av de er ekskluderte? (ja, jeg leste det med lite skrift men kanskje de hadde en annen "ingen av disse spillene vil vi ha" sak ett annet sted :p )

9373200[/snapback]

 

Har fått inntrykk at det er bestillingsvare, er iallefall det her i Drammen og i Oslo på denne.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Tragisk at denne kjeden ikke er å finne i Trheim!

 

Noen som vet om det går an å få sendt inn en Premium til EB games og motta en Elite via en postordning el. lignende..?

9374150[/snapback]

 

Jeg tror nok ikke det er mulig, vet om en kamerat som har prøvd liknende selv før. :ermm: Men du kan jo alltids ringe de og spørre om det er mulig.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Tenkte jeg kan jo spørre her istedefor å lage en ny tråd. Min bror var på EB Games på Lagunen i Bergen og skulle selge noen brukte spill på PS2 og PC.

Men så fikk han beskjed av han som jobbet der at dem ikke tok imot PC spill.

Synes det virket litt rart. Det andre var at han fikk ikke penger. Han fikk bare en tilgodelapp han må bruke i EB Games butikken.

Er det virkelig sånn det fungerer hos EB Games eller er min bror blitt lurt?

Jeg trodde nemlig at man kunne selge spillene,samt PC spill og få penger for dem.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kan jo spørre her istedefor å lage en ny tråd. Min bror var på EB Games på Lagunen i Bergen og skulle selge noen brukte spill på PS2 og PC.

Men så fikk han beskjed av han som jobbet der at dem ikke tok imot PC spill.

Synes det virket litt rart. Det andre var at han fikk ikke penger. Han fikk bare en tilgodelapp han må bruke i EB Games butikken.

Er det virkelig sånn det fungerer hos EB Games eller er min bror blitt lurt?

Jeg trodde nemlig at man kunne selge spillene,samt PC spill og få penger for dem.

Takker for svar  :)

9374775[/snapback]

 

Man kan få penger igjen, men da trekker de fra 25% eller noe..

 

Og de tar ikke inn brukte pc spill pga kopierings fare tenker jeg, kan risikere at en som kjøper ett brukt spill ikke får spilt fordi cd-keyen er i bruk fra før av

Lenke til kommentar
Tenkte jeg kan jo spørre her istedefor å lage en ny tråd. Min bror var på EB Games på Lagunen i Bergen og skulle selge noen brukte spill på PS2 og PC.

Men så fikk han beskjed av han som jobbet der at dem ikke tok imot PC spill.

Synes det virket litt rart. Det andre var at han fikk ikke penger. Han fikk bare en tilgodelapp han må bruke i EB Games butikken.

Er det virkelig sånn det fungerer hos EB Games eller er min bror blitt lurt?

Jeg trodde nemlig at man kunne selge spillene,samt PC spill og få penger for dem.

Takker for svar smile.gif

 

Nå skal du høre :) Du KAN få penger tilbake for trades, men man må være 18år for og få det. Når man bytter inn spill og vil ha penger tilbake får man 80% av det man ville ha fått ved og velge ett gavekort eller bytte i nytt spill. Eb Games tar ikke imot pc spill, kun psx,ps2,psp,ps3,xb,xb360,gba,ds,gc og wii spill (Har jeg glemt noen nå?). (Din bror har ikke blitt lurt :p )

 

For de som lurer på 360 Elite tilbudet de kjører så er det sånn at i de fleste butikker så er det nå venteliste, men hvis du tusler ned til din lokale EB Games butikk og sier at du vil benytte deg av tilbudet vil du få tilbud om og legge inn ett depositum på kr 99,- så vil de ringe deg og be deg ta med maskin og 5 spill når det kommer inn på lager :)

 

 

Noen som vet om de har flere Elite på EB Games på Down Town? Har tenkt og gi dem 360`n, Shadowrun, Kameo, Ridge Racer 6, CoD2 og F.E.A.R. Noen som vet om noen av de er ekskluderte? (ja, jeg leste det med lite skrift men kanskje de hadde en annen "ingen av disse spillene vil vi ha" sak ett annet sted tongue.gif )

 

De eksluderte titlene er: Perfect Dark Zero, Fifa world cup 06, Graw og Project gotham racing 3.

 

Ellers kan du ta med hvilke som helst 360 titler.

Endret av -=Toasted=-
Lenke til kommentar
Noen som vet om de har flere Elite på EB Games på Down Town? Har tenkt og gi dem 360`n, Shadowrun, Kameo, Ridge Racer 6, CoD2 og F.E.A.R. Noen som vet om noen av de er ekskluderte? (ja, jeg leste det med lite skrift men kanskje de hadde en annen "ingen av disse spillene vil vi ha" sak ett annet sted :p )

9373200[/snapback]

Hvorfår bytte inn så mange spill til din xbox360 for og få en elite. X360 og X360 elite bruker jo helt samme spill.

Lenke til kommentar
Noen som vet om de har flere Elite på EB Games på Down Town? Har tenkt og gi dem 360`n, Shadowrun, Kameo, Ridge Racer 6, CoD2 og F.E.A.R. Noen som vet om noen av de er ekskluderte? (ja, jeg leste det med lite skrift men kanskje de hadde en annen "ingen av disse spillene vil vi ha" sak ett annet sted :p )

9373200[/snapback]

Hvorfår bytte inn så mange spill til din xbox360 for og få en elite. X360 og X360 elite bruker jo helt samme spill.

9457016[/snapback]

 

Fordi jeg aldri spiller de spillene der, og siden maskinen min er fra launch føler jeg at den kan ta turen anytime. Greit og kjøpe seg litt tid. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...