Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjentar at gecapital mest sannsynlig ikke kan være med i dag... Noen som kan tenke seg å steppe-in til jeg eventuelt kommer i dag? DPS...

Edit: Kan alle svare på forslaget Neppe har fremmet? Også PRD 1, svar uansett om det skulle være positivt eller negativt, jeg selv stiller meg positivt siden alle da vil få maks ut av prosjektet, men inntil en avgjørelse er tatt går alt som normalt....

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Nå er jeg rimelig i tvil her, dere. På PRD-forumet står det at jeg skal spille på tirsdag og torsdag. Stemmer dette?

9577443[/snapback]

 

Ja PRD4 Spiller Tirsdag og Torsdag, på Tirsdag begynner vi 19.00 og på Torsdag 19.30

9577584[/snapback]

 

Hjelpes. Da må jeg trekke på tanken om å trekke meg i og med at to dager i uken blir for mye.

9577606[/snapback]

 

Jeg er så utrolig enig med Seian, jeg synes dette blir for mye. Og dette har det ikke blitt enighet om.

Endret av PsykoRage
Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne spille tank der ja.

 

I dag var det bare jeg og Ocularis som møtte opp.

 

Roguen er bare level 12, og har hatt god tid på seg til å levle.

 

Ocularis, det var du som whispra meg in-game i dag? Fikk ikke lest noe, chat-loggen funker ikke etter patchen. Hørte bare lyden av in-coming whispers.

9588191[/snapback]

 

Har ikke whispera deg nei.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker egentlig at PRD1 blir som den er, men jeg synes også at siden vi ikke fikk gjort noe på onsdag, at vi kan prøve et run i løpet av uka?

 

Jeg føler selvfølgelig at jeg har lyst til å gjøre prd runs oftere, men ser jeg på hva jeg egentlig kan, ser jeg at jeg ikke kan gjøre det oftere enn 1 gang i uka. max 2^^

 

Fin flyt I PRD1 så langt :D

 

-Dagoon

Lenke til kommentar

PRD 1 fikk ikke gjort runnet sitt på onsdag noe jeg også synes er dumt, men det var delvis min feil... var usikker på om jeg kunne og diverse + Lycan fikk pc trøbbel. Men vet ikke om vi kan ta flere run før neste onsdag, da er forresten jeg bortreist (høstferie) Så der trengs det en step-in Nå i helgen mener jeg flere av PRD 1 folka er bortreist, hvis ikke kunne vi kanskje tatt et run i helgen? Ta igjen den tapte tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...