Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 PRD ja. Skjønte nesten det. Gjør som du føler for, egentlig. Jeg sier ikke nei takk til en ekstra healer, men du kan godt fokusere på levlingen om du ønsker det og. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 For de av dere som vurderer en transfer, blir et rolig og avslappet "pilsekara" i morgen... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Uten meg. (Dere får noobtanking, no blamings for meh) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Da har jeg bestemt meg (tror jeg). Jeg sender over holydin'en min og stiller den -og meg selv- til disposisjon i raids, BG's, Arenas og hva det måtte være. Samtidig begynner jeg å jobbe litt med spriesten. Går det greit raskt å levle bør den jo bli 70 om ikke så aaalt for lenge. Får ikke flytta på holydinna før søndag, sannsynligvis. Skal være mye opptatt i helga Spriest: Nuni 44 Holydin: Ninti 70 Endret 17. april 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Kuldesjokk: Er Ge snart oppe på lvlen til huntern min? Jeg vil gjerne lvle den opp.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Har ikke fått gjort det den uken her, men nå er det helg, først farme primals så levle Ge Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Nice price, hvilke primals, ved veien? Kan sikkert hjelpe deg. Og er vifta endelig sendt? :O Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg leste farme honour. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg leste farme honour. Det gjorde ikke jeg! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Nice price, hvilke primals, ved veien? Kan sikkert hjelpe deg. Og er vifta endelig sendt? :O Vifta sendes når jeg skal på Kiwi i dag, Husker ikke hvilke atm, men fire, samt de som trengs til thunder/deep thunder og dragonmaw ekvalentene... Edit: 20 fire, 20 earth, 20 wind, 20 water, 10 mana og 2 primal might. Har et par fra før, men vet ikke hvor mange... Endret 18. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Zappthrottle Mote Extractor? Red.: Flott, StorPeder. Vi får sikkert kommet til en ordning mtp. intsances og lignende. Endret 18. april 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Har alltid med meg zappthrottle, må bare ri rundt i en liten evighet Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Vibeke + Destination. Eod. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Desti kan farme for meg, farmer først primals så honor til deg.... Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tror jeg har 8 primal mana. Og takker for at vifta endelig snart er på vei Da skal det bli bedre tider, pc-en er forresten helt fin igjen. Bare Msn som ikke funker nå, har ikke peiling på hva som er gærnt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Desti kan farme for meg, farmer først primals så honor til deg.... Meridoc epic mount, Destination i AB/AV/EotS. Det er du som vil ha meg til 3v3. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Meridoc epic mount, Destination i AB/AV/EotS. Det er du som vil ha meg til 3v3. Jeg kan skaffe honour for Jørgen, mens jeg gjør ett eller annet. Det går fint. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hurra. Danke, danke. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tror jeg har 8 primal mana. Og takker for at vifta endelig snart er på vei Da skal det bli bedre tider, pc-en er forresten helt fin igjen. Bare Msn som ikke funker nå, har ikke peiling på hva som er gærnt. WTB, men lycan, desti skal få seg honor i helgen, men kommer nok til å låne netherdraken din litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå