Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde ut lenger


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pussig at ingen har nevnt "start-stopp"-metoden.

Be jenta di runke deg. Rett før du kommer sier du fra, og da skal jenta klemme rett under penishodet. Så venter du i kanskje 30 sekunder, og fortsetter. Gjenta dette mange ganger, ofte. Det vil gjøre at du holder lenger etterhvert.

9384098[/snapback]

En ting som hjelper med dette er jo nettopp denne "tren opp kuken med håndkle" trikset.

 

Med sterke nok muskler i underlivet så kan du stoppe utløsningen selv for en hvis grad.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg for min del tror på den med å ronke myye... Jeg ronket vel ca. 2-3 ganger om dagen i et helt år... Å nå for noen uker siden debuterte jeg seksuelt... Vi holdte på i over 40 minutter, å da var jeg nødt til å komme, fordi det var noen som ventet på oss :p Det var med kondom..

 

Jeg har nå prøvd uten kondom, å det funker på akkurat samme vise, kan holde på til jeg selv vil få utløsning :p Er 19 år hvis det var noen som lurte forferdelig :p

Lenke til kommentar
bedøvelseskondom blir jo helt feil, skal vi gutta liksom ta vekk vår nytelse helt for å forlenge dama sin nytelse? hva faen :p

 

hvis du har problem med for tidlig, så gjør dama fornøyd før du idetheletatt begynner. lær deg det her fks: http://www.redtube.com/2325 (NSFW)

9363029[/snapback]

Faktisk en veldig bra film for de som lurer på hvordan de skal fingre dama si.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
heisannhar et problem, jeg er gutt rundt 24-27 år.problemet mitt er at jeg klarer ikke holde ut lenge, etter jeg kommer inn så er det kanskje 5-6 støt så kommer jeg.dette gjør jo da at jeg ikke er så aktiv når det gjelder å få damer i seng, hadde fast forhold i 3 år men var det samme da.jeg er bra ut osv. men når det kommer til sex så kommer jeg etter få støt altså.noen som har noen tips som kan hjelpe?øvelser?råd osv??vil jo kunne holde ut mer en 20-30 sec med støt, ikke bare ligge der med kuken inni ho liksom.. :blush::cry:

 

Prøv medisinske omskjæring. Den fører til at penishodet blir naken og mindre følsomt. Muslimer er ikke idioter, de vet hva de gjør. Dessuten, så får du mindre risiko til å få kreft.

 

Må prøves. Selger de kondomer med ekstra tykkelse i dagligvarebutikker? Isåfall, hvilket merke?

 

Gummistøvler. :whistle:

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar
  • 8 år senere...
  • 7 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...