Gå til innhold

Total War: Medieval TW II på bærbar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en bærbar PC, og lurer på om jeg kan kjøre Medieval TW II i sånn alright kvalitet på den. Snakker ikke om beste grafikken og sånt, bare at det ikke hakker veldig.

Systemet er AMD Turion x2 1,8GHz, 1 GB RAM, ATI Radeon x1270, XP Pro

Håper noen kan gi meg gode svar!

benyeah

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en ATi Radeon Mobility x1270? Det er en intregrert kort, laget for laptops. Har en 2400 HD, men yter like bra som en x800 XT. Problemet er at kortet ditt ikke er laget for spilling, tror kortet mitt kan kjøre på medium, selv om rammen og prosessoren tåler mer, det er kortet som ikke er tilegnet spilling.

:(.

Skrevet

OK, spiller egentlig ingen rolle om jeg spiller på laveste grafikk, så lenge det ikke hakker. Tror dere PCen vil være i stand til å kjøre spillet uten hakking, på laveste detaljnivå osv osv.

Skrevet

Jeg har kjørt spillet med OK grafikk på denne maskinen. Det er en 4 år gammel AMD2400+, 1.9 Ghz med et x800 skjermkort. Med middels store hærer og OK oppløsning/detaljer (ikke laveste) gikk det stort sett greit. Opplevde en anelse hakking i store slag, noe jeg antageligvis kunne unngått hvis jeg hadde skrudd ned detaljene eller justert ned størrelsen på hærene (antall individer i hver enhet).

Prosessoren din burde antageligvis være i stand til å takle spillet, men skjermkortet ditt kjenner jeg ikke till. Men prøv som sagt system requirements lab - det vil i alle fall gi en idé om hvordan systemet ditt ligger an i forhold til systemkravene (anbefalt og minimum).

Skrevet

Jeg har 1.8 cpu og 2GBram og x300 skjermkort og det går helt fint her;) Selv på store bykamper. Har naturlig vis ikke på full grafikk, men absolutt ikke på det laveste.

Skrevet
Jeg har 1.8 cpu og 2GBram og x300 skjermkort og det går helt fint her;) Selv på store bykamper. Har naturlig vis ikke på full grafikk, men absolutt ikke på det laveste.

9367847[/snapback]

Nå er jo x300 et av de gode ati kortene. Selv om det har gått litt ut på dato, takler det det meste :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...