Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue vil ha skade på bilene

Lasse 90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Lover bra. Ryktes at det blir rundt 150-200 biler. Nok for meg. Kvalitet for kvantitet.

Godt de gjør noe med AI-en også. Den har vært langt fra perfekt tidligere.

9353654[/snapback]

eh.. for noen måner tilbake så var det alle bilene på GT4 + modeller fra Ferrari og Lamborgini. Vist GT 5 kun kommer med 150-200 biler så blir det nokk bare Forza 2 på meg.

Endret av albions
Skrevet

Var noe med at det tar veldig lang tid å modellere alle bilene med cockpit, damage og langt høyere polygontall etc. Men er snakk om at de vil fortsette å legge til biler etter at spillet har blitt lansert i form av downloads.

Skjønner ikke at folk gidder å klage på "bare" 150+ biler.

Skrevet (endret)

Tror ikke det blir mangel på biler i GT5 nei. Og når de kan fortsette å legge til biler de neste årene så har man ingenting å klage på. Man må huske på at det tar 6 måneder å modellere en bil. 200 000 polygoner per bil ;)

Endret av UrgeLoL
Skrevet (endret)

Over halve gleden med GT er jo å prøve alle de forskjellige bilene. Dette er den dårligeste nyheten på PS3 fronten på lang tid.

Endret av albions
Skrevet

Ja for 150 biler lite :roll: Dessuten vil det komme nye biler hele tiden på PSN så jeg skjønner virkelig ikke problemet. Bilene er jo 10x mer detaljert enn i Forza 2 så blir uansett kulere.

Skrevet

Synes ikke 150-200 biler er så lite jeg. I GT4 er det jo haugevis av biler som er så og si prikk like, kun med små forskjeller. Så heller 150 unike biler eller 600 mange like biler.

Og ja, de MÅ fikse den dekklyden, er en helt grusom låt.

Skrevet
Ja for 150 biler lite  :roll:  Dessuten vil det komme nye biler hele tiden på PSN så jeg skjønner virkelig ikke problemet. Bilene er jo 10x mer detaljert enn i Forza 2 så blir uansett kulere.

9356594[/snapback]

Problemet er at det er dobbelt så mange biler på forza 2

Skrevet (endret)

9357330[/snapback]

MÅ det være flere enn på Forza 2, ellers blir det et problem?

Endret av Tharos_
Skrevet

9357330[/snapback]

MÅ det være flere enn på Forza 2, ellers blir det et problem?

9357475[/snapback]

For meg blir det eit problem ja, liker ikkje at grafikk kommer før innhold.

Skrevet

Ok, det smak og behag, selvsagt. Ikke noe å si på det.

For min egen del kjøper jeg GT5 selv om det er 150 biler. Har ikke kjørt mer enn 1/20 av alle bilene i Forza2 enda, så det er mer enn mange nok der iallefall.

Skrevet

For min egen del kjøper jeg GT5 selv om det er 150 biler. Har ikke kjørt mer enn 1/20 av alle bilene i Forza2 enda, så det er mer enn mange nok der iallefall.

9357523[/snapback]

Er så fasinerende å prøve å sammle flest mulig av bilene

Skrevet

9357523[/snapback]

Er så fasinerende å prøve å sammle flest mulig av bilene

9357542[/snapback]

150 stk holder jo i massevis til det.

Skrevet (endret)

Synest i alle fall det kunne vert like mange biler som på forza. Men eg får vell bare svelge skuffelsen å tenke på den 2% bedre grafikken som kommer i stedet for bilene :ermm:

Endret av albions
Skrevet

Jeez, jeg vedder på at det er flere like biler i forza2 enn i prologue, men hvem bryr seg?

kjøper det jeg har lyst på, forza2 er uaktuelt da jeg ikke punger ut for et ratt som har værre F1 giring enn driving force rattet jeg har hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...