TCi Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Som mange kanskje vet er det spillmesse Leipzig. Valve har fikset en liten demonstrasjon, her er den. OBS: Spoilere http://www.gametrailers.com/player/23927.html
Vrengtpolvott Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Dette ser jo bare bedre og bedre ut! Var en flott video, selv om den ga bort en del IMO, men likte virkelig det nye blodet vi fikk se!
Mr. Fiskum Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Etter som jeg av en eller annen grund ikke har spilt hl2 så skal jeg kjøpe pakken med hl2, hl2 episode 1 og 2 Glede seg
TCi Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Du vil helt sikkert like det. Så slipper du å vente ett år på Episode 1 og 2. Ventetiden er snart over! Blodet var meget bra ja, ser ut til at de bruker noe av samme effekten som på antlions (som da er grønnaktig).
Reeve Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Du vil helt sikkert like det. Så slipper du å vente ett år på Episode 1 og 2. Ventetiden er snart over! Blodet var meget bra ja, ser ut til at de bruker noe av samme effekten som på antlions (som da er grønnaktig). 9368035[/snapback] Jeg tror jeg skal begynne nå ogspille gjennom HL2 og Episode 1 igjen Fikk litt lysst til det. Og muligens med slike kommentatorbobler i Episode1. (Warmup til Episode 2)
Lakus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Det nye blodet så jo helt forferdelig ut? Ser ut som ett krøllet lommetørkle som oppstår der man skyter jo, + at det var altfor mye blod i forhold til skade.
Mr. Fiskum Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Nei? Blodet var jo mye mer realistisk nå, det lille blodet som er i hl2 (for de som lurer, jeg har spilt demo) var alt for lite, uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg
Lakus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg For eksempel jeg? Og det er ikke realistisk at halve kroppens blodlager detter ut etter ett skudd i skulderen...
Selvin Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Dette skal defintivt kjøpes! Men det får bli Bioshock først
Mr. Fiskum Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg For eksempel jeg? Og det er ikke realistisk at halve kroppens blodlager detter ut etter ett skudd i skulderen... 9369662[/snapback] Jaja, du får nå fortsette å se på alt det dårlige og ikke det bra i spill du da.
Lakus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Jaja, du får nå fortsette å se på alt det dårlige og ikke det bra i spill du da. Tro meg, jeg er ikke en sånn person, men synes hele blod-tingen så litt tåpelig ut.
Amored Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Han fyren skryter av de nye skygge-effektene osv. Joda, skyggene ser bra ut de, men de stemmer ikke helt. Det ser ut som skyggen til Alyx er på en usynlig vegg rett bak henne... Skyggen ser liksom litt liten ut, med tanke på hvor hun står i forhold til "lommelykta" og veggen.
Lakus Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Flisespikkeri: Personer kaster skygger, og det ser bra ut. Men tønner osv som står foran deg gjør ikke det. Bryter immersjonen ganske betraktelig.
Amored Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Flisespikkeri: Personer kaster skygger, og det ser bra ut. Men tønner osv som står foran deg gjør ikke det. Bryter immersjonen ganske betraktelig. 9374726[/snapback] Det la jeg ikke merke til... Uff... Kunne heller latt det være som det var, mener nå jeg. Skal man lage skygger, så får man laget det til alt! Ikke bare noe. Også må det være riktig!
TCi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 De har sikkert bare lagt til dynamic soft shadows til NPC-ene. Men jeg husker en tidligere film fra før i år hvor også stein og andre objekter kastet skygger.
Vrengtpolvott Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Det er riktig det som TCi sier, tidligere har de vist videoer der alt som blir lyst på med lykta avgir skygge, så det kommer nok til å bli med i det ferdige produktet.
TCi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 Jeg sjekket den demonstrasjonsfilmen igjen. Det er skygge fra tønnene. Bare vanskelig å se. Regner med at styrken på lyset gjør at ikke alle skyggene er like sterke. Dette er filmen jeg snakket om i forrige post: http://www.gametrailers.com/player/12910.html Man kan tydelig se skygger på stort sett alle objekter.
Vod kaNockers Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg likte ikke helt det at når man skyter kombine kommer det ut masse blod, føles som man skyter på søppelposer som er fylt med blod. Ser veldig uekte og overdrevent ut
Lakus Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg likte ikke helt det at når man skyter kombine kommer det ut masse blod, føles som man skyter på søppelposer som er fylt med blod. Ser veldig uekte og overdrevent ut Da er vi to!
Reeve Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Jeg likte ikke helt det at når man skyter kombine kommer det ut masse blod, føles som man skyter på søppelposer som er fylt med blod. Ser veldig uekte og overdrevent ut Da er vi to! 9377164[/snapback] Jeg er forsovet enig med dere, men jeg tror det blir mye bedre når vi spiller det. Derfor har jeg valgt å ikke dømme spillet enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå