Gå til innhold

Half Life 2 Ep. 2 GC 2007 demonstrasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil helt sikkert like det. Så slipper du å vente ett år på Episode 1 og 2. Ventetiden er snart over!

Blodet var meget bra ja, ser ut til at de bruker noe av samme effekten som på antlions (som da er grønnaktig).

Skrevet
Du vil helt sikkert like det. Så slipper du å vente ett år på Episode 1 og 2. Ventetiden er snart over!

Blodet var meget bra ja, ser ut til at de bruker noe av samme effekten som på antlions (som da er grønnaktig).

9368035[/snapback]

Jeg tror jeg skal begynne nå ogspille gjennom HL2 og Episode 1 igjen :p Fikk litt lysst til det. Og muligens med slike kommentatorbobler i Episode1. (Warmup til Episode 2)

Skrevet

Det nye blodet så jo helt forferdelig ut?

Ser ut som ett krøllet lommetørkle som oppstår der man skyter jo, + at det var altfor mye blod i forhold til skade.

Skrevet

Nei? Blodet var jo mye mer realistisk nå, det lille blodet som er i hl2 (for de som lurer, jeg har spilt demo) var alt for lite, uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg :)

Skrevet
uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg :)

For eksempel jeg?

Og det er ikke realistisk at halve kroppens blodlager detter ut etter ett skudd i skulderen...

Skrevet
uansett, hvem bryr jeg om det er for mye? Det er jo bare digg :)

For eksempel jeg?

Og det er ikke realistisk at halve kroppens blodlager detter ut etter ett skudd i skulderen...

9369662[/snapback]

Jaja, du får nå fortsette å se på alt det dårlige og ikke det bra i spill du da. :hm:

Skrevet
Jaja, du får nå fortsette å se på alt det dårlige og ikke det bra i spill du da.  :hm:

Tro meg, jeg er ikke en sånn person, men synes hele blod-tingen så litt tåpelig ut.
Skrevet

Han fyren skryter av de nye skygge-effektene osv. Joda, skyggene ser bra ut de, men de stemmer ikke helt. Det ser ut som skyggen til Alyx er på en usynlig vegg rett bak henne...

post-111672-1188256391_thumb.jpg

Skyggen ser liksom litt liten ut, med tanke på hvor hun står i forhold til "lommelykta" og veggen.

Skrevet

Flisespikkeri: Personer kaster skygger, og det ser bra ut. Men tønner osv som står foran deg gjør ikke det. Bryter immersjonen ganske betraktelig.

Skrevet
Flisespikkeri: Personer kaster skygger, og det ser bra ut. Men tønner osv som står foran deg gjør ikke det. Bryter immersjonen ganske betraktelig.

9374726[/snapback]

Det la jeg ikke merke til... Uff... Kunne heller latt det være som det var, mener nå jeg. Skal man lage skygger, så får man laget det til alt! Ikke bare noe. Også må det være riktig!

Skrevet

De har sikkert bare lagt til dynamic soft shadows til NPC-ene.

Men jeg husker en tidligere film fra før i år hvor også stein og andre objekter kastet skygger.

Skrevet
Jeg likte ikke helt det at når man skyter kombine kommer det ut masse blod, føles som man skyter på søppelposer som er fylt med blod. Ser veldig uekte og overdrevent ut :(

Da er vi to!
Skrevet
Jeg likte ikke helt det at når man skyter kombine kommer det ut masse blod, føles som man skyter på søppelposer som er fylt med blod. Ser veldig uekte og overdrevent ut :(

Da er vi to!

9377164[/snapback]

Jeg er forsovet enig med dere, men jeg tror det blir mye bedre når vi spiller det. Derfor har jeg valgt å ikke dømme spillet enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...