Gå til innhold

Call Of Duty 4 Beta

Nerdepappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også har en kode påvei fra Eurogamer!

Denne vil jeg stille disponibel til eventuellt folk som ikke får tak i kode andre plasser! Så da blir det igrunn første mann til mølla!

Vil gi lyd i denne tråden når jeg får koden min fra Eurogamer.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme at hele dette beta opplegget kom litt brått og uventet på meg, så informasjonene og de forskjellige muligheter man har for å skaffe seg tilgang er gått hus forbi.

Skulle noen som nevnt få en nøkkel til overs melder jeg min interesse. :blush:

Skrevet

Utrolig bra beta ja. Multiplayer i dette spillet er utrolig morsomt. Man går liksom aldri lei. Hadde en ganske bra runde på det kontormappet med shotgun. Fikk unlocked Last Stand nå istad så skal teste det snart. Har en beta-key på vei ifra Eurogamer som jeg kan gi bort når den kommer.

Skrevet

Hahaha fy faen så jævlig forbanna jeg hadde vært BioNor! Hadde rablet fullstendig for meg ;-)

Fikk så vidt spillt litt i går (i godt selskap av gutta her inne) men må si jeg ble bra hektet ja! Dra meg i aftensangen for en morsom MP!!

Suger svett pung at jeg sitter på jobb og skal være her til i morratidlig klokka 08:00.

Men Onsdag er dagen det skjer gutter....Satser på at live tjenesten detter ned i løpet av ettermiddagen og ikke er oppe å går igjen før sent i natt :!:

For de som ikke har fått kode enda, skjønner jeg at det er bra fortvilt. Men betaen skulle bli tilgjengelig for folk i Norge i morra, altså onsdag. Så der er nok plenty av muligheter å skaffe seg en kode enda!

Mvh

-Shaft-

Skrevet

Jeg har lusket litt rundt på nettet i dag for å finne ut av det, men har ikke sett noen enda!

Regner med det blir annonsert i løpet av dagen eller tidlig i morratidlig! Prøvde å få tak i en god venn av meg i Battlefield.no for å høre om han visste noe, men har ikke fått svar enda!

Skrevet

Regner vel med ryktet sprer seg som varmt gress her inne når det blir kjent, så får vel bare følge med.

Og som sagt, skulle noen ha en ekstra kode og føler seg snille skal jeg bukke pent og takke :)

Skrevet
hjeeelp lastet ned betaen i går efta men har ennå ikke fått spilt et eneste min.finner ingen server og får error på invite :(

9471894[/snapback]

bla deg 2-3 sider bak i denne tråden, så finner du litt tips og råd.

sleit med det samme i går kveld, men har ikke fått testet i dag.

logg deg inn og ut, prøv forskjellige games... det er vel det beste tipset.

Skrevet

Hehe, ser det er flere av "nykommerne" ( :p ) som er fornøyde. Flere som tipper dette blir årets MP spill? Jeg veit at det blir det for min del hvertfall. Tror dette gruser Halo 3 ganske så bra, hvertfall i forhold til selve spillet, kanskje ikke navnet. :)

Skrevet

Kompis av meg har problem med å laste ned demoen. Når han skriver inn koden og trykker Done, så kommer det opp "Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code:xxxxxxxxxx". Husker ikke koden.

Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...