hobgoblin Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 vel bioshock er en fps som kan spore sin historie tilbake til futureshock 1. sjefen for spillet jobbet på futureshock 2 til og med. same shit, new wrapping.
hobgoblin Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 urk, så sant så sant. hvordan i pokker klarte jeg den skrivefeilen?!
TCi Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Herregud han var nerd. 9349012[/snapback] Har du sett nerdenes hevn?
saivert Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Revenge of the nerds er geniale filmer, men de beskriver bare erkenerden; en stereotypisk figur skapt av mediebildet. jaja nok digresjon. Jeg er fan av VALVe sitt arbeid, Blizzard lager gode spill de også utvilsomt siden så mange blir hekta men jeg synes ikke RTS og RPG spill er noe morsomt. Jeg vil ha action, innlevelse og eventyr. Liker derfor Tomb Raider og Half-Life serien. Synd Tomb Raider bare var konsoll. Har alltid bare spilt PC spill for det meste. Og PC er jo stor på nettopp de sjangrene jeg styrer unna (RPG, RTS). Ser ut som World of Conflict kansje kan bli det RTS spillet som kan få meg til å endre syn på sjangren. Har også sett at man blander sjangre nå (typ FPS + RTS), men det er gjort mest av små utviklere. De større selskapene må ta opp denne trenden.
hobgoblin Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 tomb rider var tilgjengelig på pc i visse versjoner... men nyeste er vel console only iirc...
RyanLennox Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg synes personlig at mang spillutviklere burde ta seg en tur på skytebanen. Det er utrolig vanskelig å treffe blink med enhånds pistolskudd på mer enn 25 meters avstand Endret 28. august 2007 av RyanLennox
Gormers Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Er ikke alle spill på markedet som dette er lett å få i til heller.
hobgoblin Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes personlig at mang spillutviklere burde ta seg en tur på skytebanen. Det er utrolig vanskelig å treffe blink med enhånds pistolskudd på mer enn 25 meters avstand 9377829[/snapback] dette er da alt annet en viktig så lenge det ikke skal være ultrarealistisk, som rainbow six... og imo, før føste spillet i serien kom ut så fikk utviklerne prøve seg med ekte våpen for å få en forståelse for hvordan dem oppførte seg.
Bloody Mess Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Spiller du en karakter i et spill som Rainbow Six, så er det gitt at denne karakteren har ganske bra trening med skytevåpen, så det er faktisk denne treningen til den virtuelle karakteren som er skyld i at du skyter så bra. Det er dessuten mange spillutviklere som har brukt utallige timer på skytebanen for å lære om hvordan våpen oppfører seg, føles og høres ut. Men det betyr ikke at de skal gjøre det vanskelig for deg, det betyr at de skal prøve å få det til å se realistisk ut. Det du vil ha er en skytesimulator. Endret 28. august 2007 av BTK
Anbefalte innlegg