Oriuss Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 ossen for man wow til og funke i vista. er det bare og legge det inn, eller trenger man en patch eller noe? grunnen er at patchinga mi klikka... kan hende det bare er noe galt, men er det noe man må gjøre for og få det til og funke?
Theoneask Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Virka flott når eg køyrte Vista. Men merka at eg måtte laste ned patcher manuelt, www.wowwiki.com er ei bra side til å finne nettstader der du kan laste ned dei nyaste patchene.
Walts Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 høyre klikk på wow iconet og "run as administrator" det vil nok hjelpe, har akkurat samme problem så hver gang det er ny patch må jeg gjøre det
Oriuss Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 tusen takk. da kan jeg spille wow igjen. =)
Damp Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Høyreklikk, "Kjør som Administrator". Da skal alt være i orden, har WoW på vista selv. Du trenger ikke gjøre dette etter at en oppdatering er installert. Edit: Jeg hadde forum på "Trådet", så ikke at det allerede var svar. Endret 22. august 2007 av pcbygger91
roac Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Bare skru av den møkkafunksjonen der 9337563[/snapback] Ja for all del, og gjør det mer sannsynlig at du får uønsket drit inn på PCen. Det er faktisk en grunn til at den funksjonen er der, og i det daglige liv er det lite du merker til den. (Hvis du da er i stand til å konfigurere Vista skikkelig med en gang du installerer det).
John Keats Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Den er ikke på XP og jeg fikk aldri noe drit der. Synes den kun er til bry igrunn jeg.
roac Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Den er ikke på XP og jeg fikk aldri noe drit der. Synes den kun er til bry igrunn jeg. 9340910[/snapback] For all del, jeg har også klart meg greit, det er fult mulig. Jeg har kjørt XP i åresvis uten brannmur (kun NAT i bredbåndsrouter) og antivirus, og det går helt greit så lenge du vet hva du driver på med. Men å anbefale å slå av funksjonalitet som beskytter den vanlige bruker, det ville jeg ikke gjøre. De som har peil nok til å holde kontroll på PCen, har også peil nok til å finne ut hvordan de skrur av den funksjonaliteten. Jeg tør påstå at slike anbefalinger er med på å svekke sikkerheten i Windows (Vista).
DirtyBit Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Den er ikke på XP og jeg fikk aldri noe drit der. Synes den kun er til bry igrunn jeg. 9340910[/snapback] For all del, jeg har også klart meg greit, det er fult mulig. Jeg har kjørt XP i åresvis uten brannmur (kun NAT i bredbåndsrouter) og antivirus, og det går helt greit så lenge du vet hva du driver på med. Men å anbefale å slå av funksjonalitet som beskytter den vanlige bruker, det ville jeg ikke gjøre. De som har peil nok til å holde kontroll på PCen, har også peil nok til å finne ut hvordan de skrur av den funksjonaliteten. Jeg tør påstå at slike anbefalinger er med på å svekke sikkerheten i Windows (Vista). 9341391[/snapback] Jeg ser også denne "sikkerheten" som en bry, greit nok hvis det hadde vært på gjeste accounter men på administrator accounten kunne MS spart seg for den funksjonen, folk har såppas peiling at de ikke går inn i c:\windows eller whatever å begynner å slette filer, men at en funksjon gjør at du blir spurt om du vil gå vidre med helt simple ting syns jeg er helt forkastelig... sikkerheten i vista er sikkert helt ræva til nå like vel, sikkert en hel hau med hull som ikke enda er retta... Det man trenger er et godt virus program og hvis det er så krise så kan du sette på windows firewall, den blocker det meste som er "farlig"
Sjark Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den er ikke på XP og jeg fikk aldri noe drit der. Synes den kun er til bry igrunn jeg. 9340910[/snapback] For all del, jeg har også klart meg greit, det er fult mulig. Jeg har kjørt XP i åresvis uten brannmur (kun NAT i bredbåndsrouter) og antivirus, og det går helt greit så lenge du vet hva du driver på med. Men å anbefale å slå av funksjonalitet som beskytter den vanlige bruker, det ville jeg ikke gjøre. De som har peil nok til å holde kontroll på PCen, har også peil nok til å finne ut hvordan de skrur av den funksjonaliteten. Jeg tør påstå at slike anbefalinger er med på å svekke sikkerheten i Windows (Vista). 9341391[/snapback] Jeg ser også denne "sikkerheten" som en bry, greit nok hvis det hadde vært på gjeste accounter men på administrator accounten kunne MS spart seg for den funksjonen, folk har såppas peiling at de ikke går inn i c:\windows eller whatever å begynner å slette filer, men at en funksjon gjør at du blir spurt om du vil gå vidre med helt simple ting syns jeg er helt forkastelig... sikkerheten i vista er sikkert helt ræva til nå like vel, sikkert en hel hau med hull som ikke enda er retta... Det man trenger er et godt virus program og hvis det er så krise så kan du sette på windows firewall, den blocker det meste som er "farlig" 9341405[/snapback] Nei, folk har faktisk ikke så god peiling, jeg og trodde det til jeg startet å jobbe me IT, feks på internett trykker extremt mange uvitne ja på falske meldinger som legger inn spyware osv, så å skru av denne funksjonen i vista bør ikke MS gjøre, det kan du gjøre selv hvis du føler deg sikker nok på IT. De fleste folk som har xp eller vista kjører på en administrator bruker, dette betyr ikke at de kan noe spesielt utenom msn og internett. Ontopic: Jeg kjører WoW på vista 100% smertefritt
DirtyBit Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 WoW går smerte fritt i vista for meg også.. litt laggy av en eller annen grunn da o.O ser ut som vista krever en del, eller om det er bare Asus laptopen min som er stappa med programmer som var forhånds installert da jeg fikk den, får vel gå over å sjekke 30 fps med alt på fult med en core 2 duo 1.8 ghz, 2gb ram og nvidia 8600M kan ikke stemme..
fatalicus Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 beste løsning for å kjøre WoW godt på vista? og ikke gjøre det. Instaler heller XP og kjør på det ^_^
Kent Touch This Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 beste løsning for å kjøre WoW godt på vista? og ikke gjøre det. Instaler heller XP og kjør på det ^_^ 9348476[/snapback] WoW fungerer helt utmerket på Vista. Det virker som om du uttaler deg uten å ha prøvd.
Sjark Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Jeg kjører wow i 1920x1200 oppløsing og alt på fult. Har ca 80FPS hele veien i vista, så det kjører fint her
Beerian Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 beste løsning for å kjøre WoW godt på vista? og ikke gjøre det. Instaler heller XP og kjør på det ^_^ 9348476[/snapback] Tull , dette fungerer utmerket... men jeg har merket at hvis man ikke kjører WoW i admin modus så får man ikke lagret screenshots Problemet er at jeg har kjørt wow i non admin modus og satt opp alle addons , og hvis jeg nå starter som admin er alle addons hulter til bulter og jeg må sette dem opp på nytt Patcher blir heller ikke lagt inn hvis man ikke kjører wow som admin ( iallefall på patch day )
Beerian Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Bare skru av den møkkafunksjonen der 9337563[/snapback] Hvor finner jeg forresten den funksjonen ?
Kent Touch This Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Bare skru av den møkkafunksjonen der 9337563[/snapback] Hvor finner jeg forresten den funksjonen ? 9348808[/snapback] User Account Control, under Users.
fatalicus Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 beste løsning for å kjøre WoW godt på vista? og ikke gjøre det. Instaler heller XP og kjør på det ^_^ 9348476[/snapback] WoW fungerer helt utmerket på Vista. Det virker som om du uttaler deg uten å ha prøvd. 9348633[/snapback] sant, jeg har ikke prøvd WoW i vista. MEN! jeg har prøvd vista... og det hold i lange baner for meg! nei jeg venter til de får sluppet noen oppdateringer som faktisk får operativsystemet til å fungere, så får vi se om jeg bytter over da ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå